Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zo eten fotograferen heb ik me ook al aan gewaagd, dus ik durf toch zeggen dat het toch wel een discipline apart is, waar anderen hier op het forum vast wel meer ervaring mee hebben
(en dat geld bij mij niet alleen voor deze tak van de fotografie )
Ik spreek dus enkel uit mijn gevoel :
foto 2 spreekt me veel meer aan dan foto 1.
Zo om in te bijten. Waterdruppels vind ik een goed idee.
Krijg ik plots zin in BBQ, met een heerlijk banaantje achteraf .
Je banaan-foto is inderdaad de betere. Ik vind dat je je onderwerp bij zo'n type fotografie heel dicht bij je neus mag plakken. De tomaten zijn de mindere. Had nog meer gecropped mogen worden.
Zorg er ook steeds voor dat je voedingswaren supervers zijn en vrij van deukjes, scheurtjes,... ik zie er een tweetal liggen die hun beste tijd reeds gehad hebben.
Je micro-foto is een leuke, maar bij produktiefotografie is het eveneens van belang dat er geen stofjes en pluisjes meer te zien zijn.
Krijg ik plots zin in BBQ, met een heerlijk banaantje achteraf .
Probeer ze eens op de BBQ te leggen tot ze schil bruin-zwart begint te worden, dan opensnijden chocolade tussen laten smelten, wat rum erover, vlammetje deraan ... Laat de zomer maar komen.
Probeer ze eens op de BBQ te leggen tot ze schil bruin-zwart begint te worden, dan opensnijden chocolade tussen laten smelten, wat rum erover, vlammetje deraan ... Laat de zomer maar komen.
Ik vind de producten leuk in beeld gebracht.
groeten
Zo doe ik het ook ongeveer:
Eerst de banaan plat leggen, bovenkant opensnijden, fondant tussen steken, bovenste schil er terug opleggen (je hebt het toch nog niet weggeworpen hé), bruin-zwart laten worden op de BBQ, op een bordje leggen & ne ferme hoop slagroom derop (je heb de bovenste schil nu wel weggeworpen) en ..... uitlepelen maar !
Maar allé, het is hier geen komen eten, on topic :
Aan TS:
Het is soms verwarrend als je een foto vervangt door een andere, want je had eerst 2 foto's van tomaten. Bijhorende commentaar kan dan wat verwarrend zijn.... Dat gezegd, de microfoon vind ik ook een goeie: vooral omdat de aansluiting er ook op staat in dit geval.
Ik ga ook voor de banaantjes een heel mooie is dat,en inderdaad bij produktfotografie mag er geen enkel stofje te zien zijn,dus vooraf alle stof wegdoen,anders moet dat nog in PS;een vervelend werkje!Een spuitje kan wonderen doen voor mooie waterdruppeltjes mmm jullie doen mij allemaal watertanden,een lekker BBQ-tje op een warme zomeravond ik mag er niet aan denken,dat het maar vlug zomer wordt Grtjes Francine
Comment