Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je een aanpassing uitvoert plaats het dan bij het origineel de volgende keer als je wil . Nu zie ik een update maar heb ik wel het origineel gemist, zo is het moeilijk vergelijken .
Maar het is een mooie foto, ben er wel fan van .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Als je een aanpassing uitvoert plaats het dan bij het origineel de volgende keer als je wil . Nu zie ik een update maar heb ik wel het origineel gemist, zo is het moeilijk vergelijken .
Maar het is een mooie foto, ben er wel fan van .
Je mag je foto's hier 900 pixels posten lange zijde, je maakt hier best gebruik van volgende keer. Zo komen je foto's meer tot hun recht en het maakt de beoordeling en vooral het kijken ernaar veel makkelijker .
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Je mag je foto's hier 900 pixels posten lange zijde, je maakt hier best gebruik van volgende keer. Zo komen je foto's meer tot hun recht en het maakt de beoordeling en vooral het kijken ernaar veel makkelijker .
grts
Oké zal ik onthouden, het is ook nog maar mijn eerste keer dat ik iets post hier op BD.
'K moet het allemaal nog leren, dank voor de info!
Comment