Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij het naar beneden scrollen had ik iets van: " Wauw "
Goed scherp waar het moet, mooie tint, .....
Tot ik bij de plooien in het laken en de afgesneden tenen kwam.
Plooien kan eventueel nog, maar de afgesneden tenen,....
Ik zou hem afsnijden tot net onder het handje en een viekant van maken.
Mijn idee. Jij beslist.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Da's weer een hele leuke Silvia en het modelletje doet het wederom schitterend .
Het plakkertje vind ik ook een hele leuk gegeven in je foto, idd jammer van de teentjes.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Tot ik bij de plooien in het laken en de afgesneden tenen kwam.
Plooien kan eventueel nog, maar de afgesneden tenen,....
Ik zou hem afsnijden tot net onder het handje en een viekant van maken.
Mijn idee. Jij beslist.
bijgesneden tot net onder het handje sé, is deze beter?
groetjes
en dan je voor je eerlijkheid!
Zit nog een beetje in twijfel.
Toch lichte voorkeur voor de aangepaste.
En wat denk je er zelf van???
Vind het ook wel jammer van het voetje hoor, dat heb je soms wel eens als je werkt met een achtergronddoek hé, zou er nog iets op moeten vinden dat het mooi recht blijft liggen. Maar de aangepaste versie is voor mij zeker niet minder mooi hoor, mss wel beter zo! heb je ook de plooikes niet hé
Scherpte en scherptediepte zitten goed! De crop vind ik een verbering. Doch... de sepia-omzetting... het kijkt niet zo lekker.
Persoonlijk zie ik graag sepia als er een interessante achtergrond bij is. In deze heb je een spierwitte achtergrond. Misschien is een zwart/wit omzetting beter, maar waarom niet doodgewoon in kleur?
Je bent een crack in portretjes, steeds interessante levendige poses maar je hebt dan ook een schitterend model. Voor mij stoort de kleurtoon niet wel het afgesneden voetje en nogmaals de reflectie van de lichtbakken in de ogen. Gewoon je opstelling wijzigen en controleren
Weer een mooie, zeker de update voor mij
Ik zie zeker liever sepia dan ZW/W voor een kindje. Dat kan dan ook smaak zijn.
Kleur bij kinderen doet het ook heel goed
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Sylvia,
ondanks ze ziekjes is...blijft ze om rauw op te vreten.... (sorry, kan het echt niet helpen )
Ik heb hier al van Vynnidyzzi, terecht de opmerking gekregen om de kb'tjes op te trekken. Ook in jouw beide foto's zie ik, heel miniem, zaken die louter te wijten zijn aan de verkleining...
Dit is echt muggenziften maar probeer het eens...je kunt het mij dan uitleggen hoe je het gedaan hebt
Van waar komt plots dat sprietje haar achter haar rechter oortje
Ik zou eer geopteerd hebben voor de eerste...maar aangezien het wit meer dan wit is valt het niet zo goed op dat ze met haar teentjes onder het laken zit en lijken de teentjes inderdaad afgesneden...Dus de tweede
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment