Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

r b g

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• r b g

.
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Re: r b g

g ??
    Dit soort foto's mogen ,wat mij betreft meer op dit forum. Mooi kleurcontrast, kruisende lijnen en compo.Voor mij een toffe foto, niet meer, niet minder

gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Voor mij een leerrijke foto, ik dacht eerst die staat niet recht. Laat mij vangen aan de onderste lijn van het beton. Bij nader toezien klopt alles wel degelijk aan het plaatje.
      Mooi van lijnen, kleur en het spel van licht schaduw die op zich ook weer lijnen geven.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Plaatwerker

Deze R en B's zijn heel helder en sprankelend voor mij en zelfs de G van beton zit lekker.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
          g ??
          Dit soort foto's mogen ,wat mij betreft meer op dit forum. Mooi kleurcontrast, kruisende lijnen en compo.Voor mij een toffe foto, niet meer, niet minder
          gr,
          R en B had je wellicht al geraden. De 'G' staat hier open voor verschillende uitleg: groen,
          grijs, geel, grauw. Wat je maar wil. Dank voor jouw commentaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Voor mij een leerrijke foto, ik dacht eerst die staat niet recht. Laat mij vangen aan de onderste lijn van het beton. Bij nader toezien klopt alles wel degelijk aan het plaatje.
          Mooi van lijnen, kleur en het spel van licht schaduw die op zich ook weer lijnen geven.
          Ja, als ik regelmatig zeur over recht staan en horizonten, dan mag je van mij wel
          verwachten dat ik ook kritisch ben op mijn eigen produkten. Dank voor jouw appreciatie.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Plaatwerker

Deze R en B's zijn heel helder en sprankelend voor mij en zelfs de G van beton zit lekker.

Groetjes
            Marc
            Juist, Gewapend beton.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Een heel mooie hoor hier hou ik van Grtjs Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Een bloederige reling Goede compo, licht en vlakverdeling. De kleuren zijn passend
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Een bloederige reling Goede compo, licht en vlakverdeling. De kleuren zijn passend
                  Dank voor je waardering.

Ik loop hier al jaren langs en heb dit al tientallen malen gefotografeerd.
                  Gisteren pas kreeg ik een tevreden gevoel.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Puik werk ! Eenvoudig, rustige compositie, evenwichtig van kleur, origineel !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Ik loop hier al jaren langs en heb dit al tientallen malen gefotografeerd.
                      Gisteren pas kreeg ik een tevreden gevoel.
                      het echte vakmanschap: het ziet er zo eenvoudig uit, maar is het resultaat van zwoegen en zweten en weer opnieuw...deze is super !

Comment

Mooie vlakverdeling en ook een leuk formaat van foto, werkt hier heel goed .

grts
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                          het echte vakmanschap: het ziet er zo eenvoudig uit, maar is het resultaat van zwoegen en zweten en weer opnieuw...deze is super !
                          Dankjewel Fena.

Dat klinkt behoorlijk dramatisch zoals jij het zegt.
                          Toch is het meestal niet meer dan zelfbeheersing en niet te snel tevreden zijn met jezelf.
                          En met zo'n onderwerp hoef je alleen maar rekening te houden met lichtval,
                          weersomstandigheden en standplaats.
                          Last edited by Plaatwerker; 13 februari 2011, 13:18. Reden: typefout
                          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Dankjewel Fena.

Dat klinkt behoorlijk dramatisch zoals jij het zegt.
                            Toch is het meestal niet meer dan zelfbeheersing en niet te snel tevreden zijn met jezelf.
                            En met zo'n onderwerp hoef je alleen maar rekening te houden met lichtval,
                            weerstomstandigheden en standplaats.
                            Bovenstaande in rood: niet dramatisch, maar harde werkelijkheid
                            Plaatwerker, je geeft hier mooie opsomming voor fotografie les 1
                            zelfbeheersing en niet te snel te vreden zijn: wijze levenslessen

Comment

Working...
                            X