Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de haven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de haven

De veerdienst in de haven.

Bedankt voor de beoordeling en het kijken.
    Photography is an art of observation.

Re: In de haven

Veerboot (schaduwen van de foto) selectief wat oplichten, nu komt die niet goed tot zijn recht wegens wat donker.
    Je hebt ook nog een stukje 'zonneharp' in je foto. Tof
    (Ook mogelijks een vlek of een lensflare midden boven)
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

prachtige lucht en een mooi tegenlichtje.
      beetje jammer van je ingenomen camerastandpunt, je onderwerp en de achtergrond lopen nu wat in elkaar over.
      zodat er nu bijna niet te zien is, wat nou nog bij de veerpont hoort en wat bij de achtergrond.
      tis nu net of de veerpont een immense schoorsteen heeft.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een bijna knappe opname zoals ie is. Goede sfeer en compo. Zoals Saphi al aanhaalde zou ik ook de boot selectief wat oplichten en Bouk heeft mijn inziens ook gelijk betreffende die schoorsteen
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Pixxel, ik ken de situatie daar en veel bewegings ruimte voor de compo heb je daar niet.
          Voor de rest volg ik graag de anderen hier. Al ben ik er zelf nog niet in geslaagd om iets goed op te lichten
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Bedankt voor de tips, ik zie jullie standpunt, het doen is een paar ander mouwen,
            Van PS maar weinig verstand, dus wat zitten knoeien met de schuivertjes, lagen en borsteltjes en Bouk z'en pijp weggetoverd. Het lijkt nu nergens meer op maar ik heb er wel veel lol aan gehad.
            Denk dat ik maar eens terug ga voor een nieuwe foto,.....

Toch bedankt voor de tips

Comment

Belangrijkste is dat je er lol aan hebt; zowel het fotograferen als het bewerken

(ik heb nu ook de juiste tools niet bij, maar heb vlug de hooglichten en de schaduwen wat aangepast met volgend resultaat, de schoorsteen staat er nog, alsook de flare,...)
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

mooie foto ,
                is hier getrokken aan mijn deur
                grt
                steve

Comment

Geen nood,bij mij lukt dit soort dingen ook nie altijd Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Saphi, bedankt voor de bewerking. De veerboot ziet er al een stuk beter uit.
                    Ik maak hem wel eens opnieuw (en misschien beter)

Comment

Working...
                    X