Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eendjes deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eendjes deel 2

    Hier nog een tweetal van een eendjes tijdens een wandeling in de Lommelse Sahara
    is het of


    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D70)
    Lens Focal Length: 122,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/6
    Flash=No Flash




    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D70)
    Lens Focal Length: 122,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F6,3
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/6
    Flash=No Flash



    Tips en comentaar welkom
    Dank voor het kijken

    Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

  • #2
    Re: eendjes deel 2

    Kleur zit goed maar mist nog wat scherpte
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: eendjes deel 2

      mooi, de eerste heeft mijn voorkeur
      grt Rosie
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: eendjes deel 2

        ik mis scherpte.
        proberen iets meer door de knieën te gaan.
        ik achtte dit vroeger ook niet nodig (ik was er soms te lui voor) maar het maakt je foto's zoveel mooier dat het zeker de moeite waard is
        een pessimist is een optimist met ervaring.
        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
        Pentax k-3II en nog meer glas

        Comment


        • #5
          Re: eendjes deel 2

          probeer het de volgende keer eens door zelf je diafragma te bepalen ipv dat de camera het voor je doet.
          weet niet hoe dat heet bij een Nikon, maar bij een Canon zet je hen dan op AV.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.