Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste zw/w hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eerste zw/w hier

    er wordt hier al vaak genoeg met verschillende maten gemeten dus; een maatje meer kan er ook wel bij hoor.
    ga voor de update.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Eerste zw/w hier

      Een hele mooie hoor,het moeten niet altijd magere sprieten zijn he Het is heel mooi en sensueel in beeld gebracht,ik ga voor de update.Grtjs Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #18
        Re: Eerste zw/w hier

        Wat een prachtige foto,vooral de update, ik word niet gehinderd door kennis , ik geniet van louter kijken, en hoef helemaal niet meer van deze schone te zien, ik fantaseer de rest wel in het mysterieuze zwarte zwart

        Comment


        • #19
          Re: Eerste zw/w hier

          foto 2voor mij, ook een maatje meer mag er best wel wezen, waarom alleen de smallekes trekken
          Meer vorm, meer karakter! Mooie belichting, mooie pose.
          Vind het een pracht van een foto!

          Comment


          • #20
            Re: Eerste zw/w hier

            Ik heb geen ervaring met zwart-wit, maar ik vind het alleszins 2 mooie foto's! Ik heb een voorkeur voor de update, aangezien je daar minder afgeleid wordt! Knap!!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #21
              Re: Eerste zw/w hier

              Eerst en vooral bedankt voor de bijkomende comments.
              Vervolgens: achter iedere grote man staat een vrouw (vind dit een heel correct statement maar hier in mijn geval, klein beetje sarcastisch bedoeld aangezien ik niet van de grootste ben en mezelf zeer zeker niet tot de groten reken) Waar ik wil toekomen is: ere wie ere toekomt...deze pose werd gekozen door Anaisje.

              Voor alle mensen die vonden dat het links wat te zwart of donker is...de reden is min of meer reeds aangehaald...wilde per sé niet-flatterende zaken buiten beeld houden...'k Had misschien een haarlichtje kunnen steken om de contouren op te lichten maar dan had het een andere foto geweest.
              Saphi schreef:
              Update is beter, 'k wordt minder afgeleid
              De grootste afleiding zat toch wel "smack in the middle" of heb ik dat mis op

              Bouk schreef:
              er wordt hier al vaak genoeg met verschillende maten gemeten dus; een maatje meer kan er ook wel bij hoor
              Bouk, als het er om gaat om iemand "aan te moedigen" kan dit volgens mij wel eens gebeuren

              fena schreef:
              hoef helemaal niet meer van deze schone te zien, ik fantaseer de rest wel in het mysterieuze zwarte zwart
              Jij ben dus duidelijk iemand naar m'n hart

              Voor de enthousiaste dames...ben steeds op zoek naar modelletjes hoor
              Heb niet de luxe om te zeggen: "jou wil ik niet vereeuwigen want je bent niet mooi genoeg..."

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #22
                Re: Eerste zw/w hier

                Ik persoonlijk vind de eerste nochtans meer "verhaal" hebben.
                Kan het niet beter verwoorden, maar bij het eerste ben ik meteen aan het fantaseren (is het nu een vrouw die na een zalige nacht onder het hemelbed wat zit te mijmeren??? Is haar geliefde vertrokken voor enkele maanden naar één of andere oorlog en is ze bang voor wat gaat komen, of heeft ze net de nacht van haar leven gehad met haar minnaar en moet ze nu terug naar man en kind????, of is ze gewoon blij met het geluk wat ze heeft en mijmert ze daarover...).
                Het gordijn links boven, zij rechtsonder, ik vind het iets extra geven.

                Smaken verschillen, maar bij eerste zie ik wel een paar "strepen" links, die zou ik wel weg doen.

                Comment


                • #23
                  Re: Eerste zw/w hier

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                  .......... (is het nu een vrouw die na een zalige nacht onder het hemelbed wat zit te mijmeren??? Is haar geliefde vertrokken voor enkele maanden naar één of andere oorlog en is ze bang voor wat gaat komen, of heeft ze net de nacht van haar leven gehad met haar minnaar en moet ze nu terug naar man en kind????,
                  zie #11
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #24
                    Re: Eerste zw/w hier

                    het vrouwelijkschoon heel mooi in beeld gebracht
                    GROETJES ROSIE
                    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                    Comment


                    • #25
                      Re: Eerste zw/w hier

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      zie #11
                      grt,bouk.
                      Ik lees van boven naar beneden, hé. Mijn mening en fantasie zijn al gevormd vooraleer ik de eerste commentaar lees....

                      En ook hier weer geldt zoals in volgende geval:...nooit de film zien van een boek dat je goed vond...je fantasie blijkt dikwijls niet te kloppen en je bent alleen maar teleurgesteld dat je je fantasie verloren hebt aan de realiteit.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Eerste zw/w hier

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                        je fantasie verloren hebt aan de realiteit.
                        Mooi gezegd !!!

                        Groeten,

                        Laurent
                        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

                        Comment

                        Working...
                        X