Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog eens uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog eens uit de oude doos


    nikon d70 (oude toestel)


    nikon d70
    hier is wel wat ruis te zien!


    nikon d70

    Dit zijn een van de eerste foto's die ik genomen heb ik de studio, dus al een tijdje geleden. Daarom geen gegevens bij deze foto's omdat deze niet waren zoals het moet zijn. Toch vind ik deze foto's nog altijd iets hebben. En jullie?

  • #2
    Re: nog eens uit de oude doos

    persoonlijke menig vind ik ze mooi. zeker de eerste vind het het mooist dan 2 en 3

    mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

    Comment


    • #3
      Re: nog eens uit de oude doos

      Qua compo.... N°1 is zeker mijn favoriet.

      Dat broze kindje t.o.v. de stoere macho tatoo......ZEEEEEEEER KNAP

      Foto 2: Sorry, maar die pamper, das geen zicht ....en de houding vind ik ook niet echt 100%

      Foto 3: De bewerking van de ogen trekt alle aandacht.... spijtig. Volledig zw/w zou hier zeker beter zijn.

      Het is uiteraard mijn persoonlijke mening en eenieder heeft een eigen visie.


      Groeten,

      Laurent
      We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

      Comment


      • #4
        Re: nog eens uit de oude doos

        Foto 1 is ook mijn absolute favoriet hier! Een heel goede foto.
        Bij nummer 2 voel ik me iets minder gemakkelijk. Ik vermoed dat het vnl te maken heeft met de compo. Aan de pamper stoor ik mij niet. Voor mij hoort dat nu eenmaal bij baby's.
        Foto 3 vind ik ook knap, al vind ik het ook jammer dat de aandacht te veel naar de ogen gaat.
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: nog eens uit de oude doos

          Voor mij foto 1 ... Prachtige combinatie en dan die blik in de ogen van de baby ... Die houdt belofte in zich.
          Foto 2 vind ik precies alsof je aan het " zwieren en zwaaien " bent met de baby ... Lijkt me wat te gevaarlijk.
          Foto 3 niet omwille van de ogen.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: nog eens uit de oude doos

            De eerste is een mooie foto wel tamelijk hard van licht, maar dat hebben ze alle drie De tweede lijkt me eerder een jonge oefening in valschermspringen dan een mooie compositie. De derde is goed geprobeerd doch de kleur van de ogen zitten er wat over. Als dit driemaal dezelfde baby is dan begrijp ik in de derde dat vlekje op het hoofd niet ? Het zijn er uit de oude doos doch lichtbakken in de ogen is verschrikkelijk Een beetje streng, inderdaad doch eerlijk en vooral voor mensen die goed werk afleveren
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: nog eens uit de oude doos

              dank jullie wel voor jullie eerlijkheid, heb ondertussen ook al wel veel bijgeleerd, dit zijn de allereerste studiofoto's die ik genomen heb dus al enkele jaartjes geleden.

              @ G.R.
              1 en 2 zijn inderdaad hetzelfde kindje
              3 is een ander, had een vlekje toen ze klein was maar is nu verdwenen. Vind persoonlijk dat je zoiets dan ook niet wegdoet, ze is zoals ze is hé.

              Groetjes
              Silvia

              Comment

              Working...
              X