Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Astrid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Astrid

    Hierbij een foto uit de studio vandaag.
    Zijn er dingen die beter kunnen?

    Alvast bedankt voor de info!





  • #2
    Re: Astrid

    De belichting zit goed en het model heeft uitstraling, maar de crop is minder. Bovenaan is er teveel ruimte. De ogen zitten in het midden van de foto en die had ik liever op de gulden snede gezien.
    Toch een verdienstelijke poging.

    Comment


    • #3
      Re: Astrid

      vind de belichting wel geslaagd, alleen ik hou niet zo van zo,n witte achtergrond.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Astrid

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        vind de belichting wel geslaagd, alleen ik hou niet zo van zo,n witte achtergrond.
        grt,bouk.
        De witte achtergrond voor een portret moet kunnen maar deze moet dan mooi egaal zijn en dat is deze, dus ik vindt deze goed.
        Wel de uitsnede zou ik anders kiezen en wel zo dat er minder ruimte aan de bovenkant zit en dat dan de ogen een beetje uit het midden zijn.
        Dré

        Comment


        • #5
          Re: Astrid

          Ga niet snel iets zeggen over kleuren, maar...Is dit nu mijn idee...of komt het blauw van het kleedje terug in het oogwit ?
          Bovenaan mocht er wel iets af.
          Knap begin...maar blijven oefenen en natuurlijk groeien...
          Heb ook nog te groeien hoor

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Astrid

            Alles is hier al gezegd,ik volg dus,een goede poging dat zeer zeker, enne... oefenen maar he,zoals wij allemaal grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment

            Working...
            X