verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lucky seven
Collapse
X
-
-
Re: lucky seven
Je proef is voor mij geslaagd, speels, beweging en goed van licht alsook de compo in dit gegeven.De "lucky seven" had ik iets meer opgelicht "helderheid" omdat het toch het hoofdmotief vormt
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
ik had ook graag iets meer scherpte gezien.
eigenlijk is het een beetje dubbel hé. langs de ene kant wil je scherpte maar dan zie je weer niet dat het vallende kaarten zijn...
soms moet je keuzes maken heeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
leuk gedaan en een +je voor het idee.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Goed idee en mooi uitgevoerd, maar de 7 had imo ook scherp mogen zijn
Nog eens proberen....Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
dank voor kijken, raad en advies. dat klop van het licht ,maar wou er ook wat beweging in krijgen en wist niet goed meer wat te doen . Dit was de eerste of tweede opname , daarna wel 60 maal en niets lukte , heel moeilijk, alle voor mij toch,valt heel vlug naar beneden , zo dus alle raad nog welkom
grtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk berichtdank voor kijken, raad en advies. dat klop van het licht ,maar wou er ook wat beweging in krijgen en wist niet goed meer wat te doen . Dit was de eerste of tweede opname , daarna wel 60 maal en niets lukte , heel moeilijk, alle voor mij toch,valt heel vlug naar beneden , zo dus alle raad nog welkom
grtjes
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtKan uw toestel geen continuopname maken.
Robby BB
grtjes
Comment
-
Je maakt het jezelf zeker en vast niet makkelijk ....Misschien kan je er op één of andere manier voor zorgen dat de 7kaart ahw vaststaat ??? Dan stel je scherp op de 7 en gooi je de andere kaarten er langs en kan je nog werken met wat langere sluitertijd om de beweging in de kaarten te krijgen ... 't Is maar hardop denken hoor ... Veel succes bij de volgende pogingen.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment