Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SYTYCD Theatershow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SYTYCD Theatershow

Helloo,

Afgelopen zaterdag een reeks foto's genomen tijdens de theatertour van So You Think You Can Dance. Ik hoor graag wat jullie mening is ...

De volledige set heb ik op mijn Flickr account gezet.
    http://www.flickr.com/photos/5419631...7625828179385/

[Mod-LesC]In de Beginnershoek slechts drie foto's per topic, en daarom heb ik foto's 1#4, 5 en 6 verwijderd.[/Mod]

Thx!
    Last edited by LesC; 1 februari 2011, 18:59.

Re: SYTYCD Theatershow

Mooi van licht en compo,allen jammer dat de voeten er hier en daar niet helemaal op staan, maar het is niet gemakkelijk he om plaatjes te schieten bij volle actie Toch heel mooi gedaan hoor, mijn vookeur gaat uit naar de zwart-witte omwille van het beeld
    Last edited by Francine Versluys; 1 februari 2011, 16:20.
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Ik zou een selectie maken van 3 foto's , da's namelijk het max. aantal toegelaten foto's per topic in de beginnershoek. Voor mij is de tweede alleen meer dan genoeg .

grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

mooi , heel mooi
        to f gedaan met die schuine opname!

Comment

@Mod: Alvast mijn excuses voor het feit dat ik eerst teveel foto's had gepost!
          Het is mijn eerste forumbericht hier & alhoewel ik de regels even had doorgenomen had ik meer gelet op de juiste afmetingen dan op het aantal foto's.

@Iedereen: bedankt voor de constructieve/positieve reacties... :-)

Comment

Andy, knap gedaan. Ik weet hoe moeilijk het is in dergelijke lichtomstandigheden + de beweging van je onderwerp.
            Groeten,
            Stefan

Comment

de 2de straalt het meeste dans uit, en vind ik de mooiste
              "You never fail because you made a mistake
              You only win because you try"
              - Marcus Hilton (bekend danser)
              FLICKR

Comment

Mijn idee is ook wel dat de 2de foto het meest uitstraling heeft en de omzetting naar zwart-wit is ook redelijk gelukt in Lightroom.

Comment

Voor mij is foto 2

Bij foto 1 kijk ik als eerste naar het hoofd (daar wordt mijn blik naar toe getrokken) en die vind ik onscherp.
                  Bij foto 3 vind ik de compo sterk. Ook de kleuren vind ik mooi. Toch is er iets aan de foto wat het voor mij geen topper maakt. Ik kan er alleen de vinger niet op leggen. Wellicht is het het gemist aan scherpte.
                  www.wilcorakhorst.nl

Comment

Working...
                  X