Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Texels dorp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Texels dorp

In de verte Den Hoorn op Texel.

Bedankt voor het kijken

Update met heel veel dank aan Quattra.(Quattra heeft dit opgelicht voor mij.)

Ik heb nog een lange weg te gaan

Veel bloed,zweet en vooral tranen. Uren geploeter in de hoop iets toonbaar te hebben Nu zonder knipwerk aan de wolken of het veld.
    Last edited by Anaisje; 1 februari 2011, 19:45. Reden: Nog een update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Texels dorp

Vind ik een mooie foto,alleen is de voorgrond wat donker,mooi hoe je de zonnestralen weet te vatten Grtjes. Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Vind ik een mooie foto,alleen is de voorgrond wat donker,mooi hoe je de zonnestralen weet te vatten
      Hier kan ik me in vinden. De zonnestralen zijn mooi gevat, maar er is naar mijn mening te veel van de donkere voorgrond aanwezig op de foto. Ik zou iets hoger gemikt hebben, dan had je nog meer zonnestralen in beeld kunnen brengen.

Andere optie is HDR.

Mijn bescheiden mening.

A+

Comment

De stralen staan er mooi op. Misschien is er nog wat ruimte voor optrekken van de belichting op de voorgrond... mocht je dit wensen.

Mvg, Quattra

Comment

Ik heb de wolken er net afgehaald om het dorp beter in beeld te krijgen. Ook een poging gedaan om de foto wat op te lichten, die was nog donkerder. De techniek laat nog te wensen over om de foto's te bewerken. Ik oefen verder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk bericht
            De stralen staan er mooi op. Misschien is er nog wat ruimte voor optrekken van de belichting op de voorgrond... mocht je dit wensen.

Mvg, Quattra
            ik volg en als dat lukt , zeker en vast een mooie foto

grtjes

Comment

nu hij opgelicht is, en met die rietpluimen, zeer mooi