Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Texels dorp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Texels dorp

In de verte Den Hoorn op Texel.

Bedankt voor het kijken

Update met heel veel dank aan Quattra.(Quattra heeft dit opgelicht voor mij.)

Ik heb nog een lange weg te gaan

Veel bloed,zweet en vooral tranen. Uren geploeter in de hoop iets toonbaar te hebben Nu zonder knipwerk aan de wolken of het veld.
    Last edited by Anaisje; 1 februari 2011, 19:45. Reden: Nog een update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Texels dorp

Vind ik een mooie foto,alleen is de voorgrond wat donker,mooi hoe je de zonnestralen weet te vatten Grtjes. Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Vind ik een mooie foto,alleen is de voorgrond wat donker,mooi hoe je de zonnestralen weet te vatten
      Hier kan ik me in vinden. De zonnestralen zijn mooi gevat, maar er is naar mijn mening te veel van de donkere voorgrond aanwezig op de foto. Ik zou iets hoger gemikt hebben, dan had je nog meer zonnestralen in beeld kunnen brengen.

Andere optie is HDR.

Mijn bescheiden mening.

A+

Comment

De stralen staan er mooi op. Misschien is er nog wat ruimte voor optrekken van de belichting op de voorgrond... mocht je dit wensen.

Mvg, Quattra

Comment

Ik heb de wolken er net afgehaald om het dorp beter in beeld te krijgen. Ook een poging gedaan om de foto wat op te lichten, die was nog donkerder. De techniek laat nog te wensen over om de foto's te bewerken. Ik oefen verder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk bericht
            De stralen staan er mooi op. Misschien is er nog wat ruimte voor optrekken van de belichting op de voorgrond... mocht je dit wensen.

Mvg, Quattra
            ik volg en als dat lukt , zeker en vast een mooie foto

grtjes

Comment

nu hij opgelicht is, en met die rietpluimen, zeer mooi
              grt Rosie
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

nu hij opgelicht is
                Dat heb ik nog niet gedaan maar ga er aan werken

Comment

Tweede is beter.

Maar had toch graag meer van die prachtige zonnestralen gezien... of een pak minder, met nadruk op het groene veld dan.

A+

Comment

je mag quattra dank baar zijn, de update is stukken beter en vind ik zeer

groetjes
                    renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk bericht

Mvg, Quattra
                      Update door quattra meer dan geslaagd, nu kan je echt zien wat er de voorgronnd te zien was
                      Groetjes
                      Renée

Comment

Mooi lijnenspel, die akker vs. de zonnestralen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                          Mooi lijnenspel, die akker vs. de zonnestralen.
                          Inderdaad ! De update door onze vriend gepleegd is veel beter, maar dat merk je zelf wel
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Update is een pak beter qua kleur. Maar mij stoort de voorgrond, die struiken, die paaltjes....Ik weet niet of het mogelijk was om dichterbij te gaan om zo die voorgrond niet mee te hebben en zo te kunnen spelen met de lijnen van de akker en het zonlicht..
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Maar had toch graag meer van die prachtige zonnestralen gezien... of een pak minder, met nadruk op het groene veld dan.
                              De laatste update is in vol formaat geplaatst.
                              Maar mij stoort de voorgrond, die struiken, die paaltjes.
                              Ik had niet de tijd om nog van standpunt te veranderen om die zonnestralen niet te missen, was te kortstondig. Bij een volgend bezoek zal ik al wat meer "bagage" kunnen meenemen om het beter te doen.
                              Update door quattra meer dan geslaagd, nu kan je echt zien wat er de voorgronnd te zien was
                              Je zou eens moeten weten hoe vaak ik het vb. heb bekeken tijdens het zwoegen op mijn update. Het was meer dan welkom en ik heb er hulp aan gehad. Het is niet zo eenvoudig als je er geen ervaring mee hebt. Ik hoop dat ik er iets van gemaakt heb Een les heb ik alvast hier uit getrokken, beter opletten als je een foto maakt.
                              Bedankt aan iedereen en vooral nog eens voor de extra hulp van Quattra

Comment

Working...
                              X