verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ook boven de daken gaat de zon onder
Collapse
X
-
-
Re: ook boven de daken gaat de zon onder
Heel mooi ,een apart beeld met mooie kleurenZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Een mooie foto met mooie kleuren! Ik zou er van de lucht wat afhalen tot net onder die vliegtuigstreep...Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtEen mooie foto met mooie kleuren! Ik zou er van de lucht wat afhalen tot net onder die vliegtuigstreep...
grtsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Het is al een mooie foto...
Maar denk toch dat hij mooier zou zijn in panorama-formaat. Dus bovenaan een stuk er af. Maar het is jouw keuze en dit heeft niets met fototechniek maar met smaak te maken.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
mooi, ik weet niet goed welke te kiezen, bij nader inzien ga ik toch voor de eerste, hier komt het afsnijden van de huizen minder storend over en heb je nog eens de kijk op de o zo mooie lucht die ik bij de panno toch wat mis.
groetjes
renske
Comment
-
aan iedereen bedankt voor de reacties en de tips ,stel het zeer op prijs
Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk berichtMooi, mooie kleuren, vraag me af waar dit genomen is?Last edited by B.Bibber; 31 januari 2011, 23:02.
Comment
-
voor mij de derde
een heerlijke pano waar ik een beetje jaloers op ben (een beetje veel)een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Comment