Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die is mooi vind ik, een goede verhouding tussen scherp en onscherp,er is bewegingsonscherpte maar je kunt nog de mensen waarnemen,dat vind ik mooi
Het station is een heel leuke locatie om te fotograferen,maar opletten hoor,in sommige stations is dat verboden,en naar ik me laten vertellen heb,kunnen daar redelijk hoge boetes aan vastzitten.Zeker niet doen in Brugge!
Wist ik niks van, er bestaan blijkbaar wel auteursrechten op gebouwen (iets met de architect of zo). In ieder geval, een station is een publieke instelling, ze moeten het dan maar aangeven met borden en als die er niet zijn dan kan men dat niet weten. Ik ga dit toch eens opzoeken.
GR bedankt voor de reactie,
Francine, van dat verbod is in België zo goed als niks terug te vinden. Voor Nederland bestaat wel een reglementering, http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007...=1175591758962
Het is dus verboden voor professionele doeleinden niet als amateurfotograaf.
Stations zijn wel openbare particuliere instellingen,NMBS kan hier dus wel een verbod uitoefenen maar volgens mij moeten ze dat dan duidelijk signaleren. Zal wel weer een typisch Belgisch regeltje zijn !
Leuk gewerkt met de sluitertijd. Maar als je hier in je titel aangeeft, " haast, haast, ... " dan zou er nog wat beweging mogen zijn voor mij persoonlijk. Normaal gezien koppel ik niet altijd een foto aan een titel, maar hier staan er dan voor mij nog wat teveel mensen op die wat te stil staan en blijkbaar nog niet zoveel haast hebben.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Er staat voor mij iets te veel op het beeld waardoor het nogal rommelig wordt. Je had denk ik beter echt je focus op de mensen gelegd door een ander camerastandpunt te kiezen. Ik zie bovenaan de foto ook een affiche met iemand die stapt, daar had je ook bijvoorbeeld gebruik van kunnen maken...
Mssn dat een z/w omzetting bij deze plaat alles wat rustiger maakt...
Comment