Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nogmaals poko in den boom
Collapse
X
-
-
Re: nogmaals poko in den boom
Hij speelt wel graag model voor de lens hé , leuke pose en mooi shot.
Wat ik me afvraag, ook bij je vorige foto, zijn deze foto's genomen in een grote buitenvoliere of is hij zo tam dat ie gewoon buiten kan en niet weg vliegt?
grtsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
-
hay hay
poko speelt altijd los in de tuin
is echt zo tam dat die nie wegvliegt
ook zijn de veren een beetje bijgeknipt zodoende dat hij niet heel ver kan komen
maar spelen in de boom is zijn lievelingsmoment van de dag hoorNikon D5000 15-55m 18-200
Comment
-
Geweldig dat ie zo naar buiten kan .
Ik had er vroeger ook zo eentje. Toen had ik nog lang haar en als ik aan het eten was klauterde hij langs mijn haren naar beneden om mee te snoepen van mijn vork .
grtsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Inderdaad een hele mooie!
Mooi vogeltje ook!
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
-
Vind hem prachtig en daarmee bedoel ik niet allen de vogel zou hem wel proberen iets op te scherpen, zodat de veertjes en de oogjes nog wat beter tot zijn recht komen, mooi hoorZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Comment