Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kroatië 2010

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kroatië 2010

Dag Allemaal,

Het is al even geleden maar hier zijn nog eens 3 foto's van mij die ik graag aan jullie wil laten zijn. Suggesties altijd welkom

Model: NIKON D60 ISO: 100 Belichting: 1/400 sec. Diafragma: 8.0 Brandpuntsafstand: 50mm

Model: NIKON D60 ISO: 100 Belichting: 1/125 sec. Diafragma: 5.6 Brandpuntsafstand: 18mm

Model: NIKON D60 ISO: 100 Belichting: 1/160 sec. Diafragma: 5.0 Brandpuntsafstand: 135mm

Bedankt om te kijken

Groeten Gust
    Last edited by gustymusty; 29 januari 2011, 20:28.

Re: kroatië 2010

3 hele mooie composities . De kadertjes hoeven niet echt foto's zijn zo al goed genoeg

Comment

Die kadertjes zijn echt niet mijn dada hoor: ze zijn nergens gelijk: in de ene foto hoeken afgerond, in de andere niet. In de ene foto heel prominent in de foto in de andere naar de kant verdrongen.
      Kadertjes zijn al iets delicaat, maar als je het nog eens zo toepast...
      Ik zou ze weglaten.

Kwestie van de foto's op zich:
      Het is goed dat je niet "het totaalbeeld" wil tonen, want anders krijg je van die typische snapshots. Maar aan de andere kant moet je toch ook ergens een referentiepunt hebben die verwijst naar je bedoeling. In dit hier, een reis naar Kroatië zou ik zeggen. En dat vind ik niet in de foto's terug. Ze zijn eerder aan de abstractere kant zou ik zeggen.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

1 en 2 vind ik super mooi, de derde iet minder
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Die kadertjes zijn echt niet mijn dada hoor: ze zijn nergens gelijk: in de ene foto hoeken afgerond, in de andere niet. In de ene foto heel prominent in de foto in de andere naar de kant verdrongen.
          Kadertjes zijn al iets delicaat, maar als je het nog eens zo toepast...
          Ik zou ze weglaten.

Kwestie van de foto's op zich:
          Het is goed dat je niet "het totaalbeeld" wil tonen, want anders krijg je van die typische snapshots. Maar aan de andere kant moet je toch ook ergens een referentiepunt hebben die verwijst naar je bedoeling. In dit hier, een reis naar Kroatië zou ik zeggen. En dat vind ik niet in de foto's terug. Ze zijn eerder aan de abstractere kant zou ik zeggen.
          Op de kaderkes zal ik dan nog eens oefenen of weglaten de volgende keer
          Wil toch even terug naar het totaalbeeld van de foto's.
          In de eerste foto zie je op de achtergrond een toren. Deze Toren geef je een mooi uitzicht over ZADAR. Dit rad stond op het plein aan die toren waar verschillende putten stonden.

Foto 2 de schuif-af wijs de weg naar de Adriatische kust waar ik dus aan zat en elke ochtend een wandeling deed.

Foto 3 de banken wijzen op een rustige vakantie en richtingen zich tot een boot die SILLY heet en zo was die vakantie. Hij was Te gek.

Die beelden geven misschien voor een buitenstander niet direct een totaalbeeld maar voor mij wel. maarja dat kunnen jullie niet weten hé

Comment

Working...
          X