vorige zomer een groene kikker op bezoek gekregen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het water in
Collapse
X
-
-
Re: Het water in
Oorspronkelijk geplaatst door padeveje Bekijk berichtt'is dan ook een groene kikker anaisje
nee serieus, je hebt het goed gezien, de groene tint is een heel klein beetje verhoogd.
bedankt voor je reactie
Groetjes
Renée
Comment
-
-
de kikker staat er mooi scherp op.
ik vind de achtergrond wel een beetje drukeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
De vijver staat voor de helft vol met waterlelies, de kikker zat daar midden in.
Ben voorzichtig in het water moeten gaan om de kikker op ooghoogte te kunnen fotograferen.
Gelukkig vond hij dat niet erg en bleef zitten maar vandaar wel de leliebladeren in de achtergrond.
Eerlijk gezegd vind ik dat zelf niet zo erg en heeft wel goed weer in welk biotoop de kikker zich bevond.
Comment
-
Heel mooie opname! Mooie kleuren, prachtig!
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk berichtHeel mooie opname! Mooie kleuren, prachtig!
Tom
Comment
-
-
mooie knappe opname
Oorspronkelijk geplaatst door padeveje Bekijk berichtDe vijver staat voor de helft vol met waterlelies, de kikker zat daar midden in.
Ben voorzichtig in het water moeten gaan om de kikker op ooghoogte te kunnen fotograferen.
Gelukkig vond hij dat niet erg en bleef zitten maar vandaar wel de leliebladeren in de achtergrond.
Eerlijk gezegd vind ik dat zelf niet zo erg en heeft wel goed weer in welk biotoop de kikker zich bevond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk berichtmooie knappe opname
en voor de inspanning en standpunt ook
Dan was mijn duur gespaard toestelletje en lens naar de ... hm vaantjes geweest.
Verder nog bedankt voor je reactie Bibber
Comment
Comment