Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane glorie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vergane glorie

Ik ben bezig met een verhaal over mijn jeugdsport bij Berchem sport. Helaas, mijn titel doet niet veel optimisme opwekken. Waar is de tijd dat ik vanaf daar, na mijn trainingen en wedstrijden ging kijken naar de voorwedstrijd van mijn teamgenoten bij de uefa's, met ondermeer Ludo Coeck etc...Hoe zij het er vanaf brachten destijds. Maar ook het eerste elftal, met Versluys, Schellens en ja op een 'blauwe maandag'..ook nog Rik Coppens aan de aftrap. Helaas, de glorie zal naar alle waarschijnlijkheid nooit meer terugkeren, tenzij... er een rijke Rus de Stad Antwerpen zou opkopen
    Het secretariaat was zo vriendelijk, dat zij mij de gelegenheid gaven om deze week enkele foto's te nemen. Ik wilde u deze niet onthouden, omdat dit voor de technische fotografen hier op het forum er eentje is waar ze goed kunnen op studeren. Ik heb alleen hier wat nostalgische gevoelens bij, maar misschien kan ik hier technisch ook iets wijzer van worden? Het was koud, maar helder weer toen ik hem deze week nam...de foto.
    Last edited by BenHak; 29 januari 2011, 18:39.

Re: Vergane glorie

Leuke schaduw in de tribune. Jammer van de blauwe lucht, het was mooier uitgekomen moest het wat bewolkt zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kimy Bekijk bericht
      Leuke schaduw in de tribune. Jammer van de blauwe lucht, het was mooier uitgekomen moest het wat bewolkt zijn.
      Ben ik met je eens. Achteraf zag ik het ook. De lens was 18-105, maar ik had in dit geval misschien toch wel beter mijn 70-300 moeten plaatsen, denk ik dan maar luidop?

Comment

Ik denk met de nadruk op denk, mocht het wat bewolkt geweest zijn je nooit dergelijke schaduwen en licht op je foto zou hebben. Als ik het onnozele scherm van de laptop wat verplaats zie ik nu tot op het einde van de tribune alles doorlopen.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
        X