Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Prachtige kleuren.
Persoonlijk vind ik het spijtig dat de molens elkaar wat in de weg staan. Het schip erbij is wel een mooi detail.
Misschien had je beter wat stapjes naar links gedaan, zo zou de zon ook minder centraal staan
ik volg hier ook in.
had je deze foto nu gemaakt op dezelfde positie als dat je de tweede had gemaakt, wel dan zou deze foto top geweest zijn
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
ik volg hier ook in.
had je deze foto nu gemaakt op dezelfde positie als dat je de tweede had gemaakt, wel dan zou deze foto top geweest zijn
Het is nu bijna 8uur in de morgen en ik ga het herkansen , de lucht is alleen niet in mist gehuld geloof ik maar niet geschoten altijd mis
We zien het zo
dank je wel beide voor jullie reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Ik passeer hier wat achteraan en wat stel ik vast : 1- Al de reacties kloppen niet met elkaar en zeer verwarrend. 2- Twee plaatsingen op verschillende tijdstippen zorgen voor deze verwarring. Persoonlijk vind ik dit spijtig, ik kom precies in een soort wedstrijd terecht (nadien) en dat is dacht ik toch niet de bedoeling Waarschijnlijk is de bovenste foto de oorspronkelijk eerst geplaatste ? Mooi van sfeer en compo ook al plakken de windmolens net te veel aan mekaar om perfect te zijn. Toch heel knap
Ik passeer hier wat achteraan en wat stel ik vast : 1- Al de reacties kloppen niet met elkaar en zeer verwarrend. 2- Twee plaatsingen op verschillende tijdstippen zorgen voor deze verwarring. Persoonlijk vind ik dit spijtig, ik kom precies in een soort wedstrijd terecht (nadien) en dat is dacht ik toch niet de bedoeling Waarschijnlijk is de bovenste foto de oorspronkelijk eerst geplaatste ? Mooi van sfeer en compo ook al plakken de windmolens net te veel aan mekaar om perfect te zijn. Toch heel knap
Raymond ik ben het met je eens maar de geschiedenis heb je gemist
Dus voor jou is het heel verwarrend maar ik wilde uitleg geven aan wat de achterliggende gedachten was .
Het is zelfs zo dat ik de eerste foto niet anders kon maken vanwege een groot aantal vissers die mij in de weg stonden
echt waar maar ook zei hebben er recht op !!!
Sorry dat je een beetje teleurgesteld ben in mij
Maar de volgende keer beter
grt,
Pimeltje
P.S.
bedankt voor je reactie !!!!
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment