Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar een vogel...maar een vogel ???
't is verdorie een mus (behorend bij de familie der Passeridae) waarvan er 'k weet niet hoeveel verschillende soorten bestaan en bij ons in 't stad zijn ze bijna uitgestorven bij gebrek aan nestelplaats. 'k Durf wedden dat jij zo geen stamboom hebt
Aan de kleuren en scherpte van het beestje zou ik niets kunnen verbeteren. Maar had links van het vogeltje (aan z'n poep) een beetje meer ruimte gelaten (vermoed dat het om een crop gaat?) Dat de dakgoot een likje kan gebruiken zal hier wel niets terzake doen...dus vind hem niet slecht
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Minder hoofdruimte was beter geweest. (bedoel de ruimte tu;ssen het hoofd van het vogeltje en de bovenste kaderlijn). Maar voor de rest zeer mooi gedaan .
Je musje zit wat krap, staat er toch anders goed op. Soms met dieren ben je niet in de mogelijkheid om je te verplaatsen voor een beter standpunt. Het vogeltje is zo gevlogen
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
bedankt voor de reakties.
Heel juist het musje was direct daarna alweer gaan vliegen , dus tijd om de compositie nog te wijzigen was er niet meer.
Had de vogel geen mus genoemd om zeker niet mis te zitten, was daar niet 100% zeker van.
Ik was al blij dat de mus er al scherp op stond , Aan de zijkant is de foto niet gecropt wel al een stukje bovenaan.
Comment