Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed gekozen stuk van het huis om dit weer te geven vind ik.
De kleur hier en daar in de stenen werkt ook heel goed mee. Simpel en goed Raymond
Hoop dit nooit te moeten meemaken want het is idd een treurig schouwspel (ook ineens een dubbele betekenis in dit laatste woord als je de foto bekijkt )
Subliem werk na jaren vervlamd nog niet vergeten ,knap werk met zeer toepasselijke titel en kleuren.
Wat het gevoel weergeeft wat er zich toen moet hebben afgespeeld.
hey Raymond kon je niet even die poten van ... herleggen?
ze trekken at veel aandacht en er is zoveel "mooiers" te zien op deze treurige maar o zo mooie plaat.
Ik vind het een boeiende foto maar toch een klein beetje te donker,
door de zwarte kader wordt het nog donkerder, misschien is hij beter met een wit kader of zonder kader.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Ik vind het een boeiende foto maar toch een klein beetje te donker,
door de zwarte kader wordt het nog donkerder, misschien is hij beter met een wit kader of zonder kader.
ik vind het donkere juist een meerwaarde,
zo zie je maar smaken en kleuren....
Comment