Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Een natte wilde eend, die zich net aan het wassen was Heb wat zitten oefenen met verschillende instellingen en vond deze wel tof, alleen misschien wat meer scherpte had beter geweest. Wat denken jullie?
De natte eend geeft inderdaad een heel leuk effect, maar de foto op zich is niet zo denderend helaas.
Je mist inderdaad scherpte (iso 400 in combinatie met f 5.6 zijn vermoed ik de daders).
en je onderwerp staat een beetje te centraal.
Ook heb je nogal veel water rondom je eend, druk water daarenboven hetgeen veel aandacht afleidt van je onderwerp.
Groetjes,
Mysti
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
De natte eend geeft inderdaad een heel leuk effect, maar de foto op zich is niet zo denderend helaas.
Je mist inderdaad scherpte (iso 400 in combinatie met f 5.6 zijn vermoed ik de daders).
en je onderwerp staat een beetje te centraal.
Ook heb je nogal veel water rondom je eend, druk water daarenboven hetgeen veel aandacht afleidt van je onderwerp.
Groetjes,
Mysti
Bedankt voor je reactie, hier ga ik nog wat aan werken
Comment