Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Allereerst het allerbelangrijkste: Een dikke proficiat! Wat een geweldig schoon boeleke!!!
Dan, de foto: De scherpte en kleuren zitten goed, maar er staat nogal veel overbodig wit op. Croppen is denk ik dus de boodschap, al kan ik je nu niet direct vertellen hoe ik hem zou croppen, daar moet ik er nog eens even wat naar kijken...
Groetjes en geniet van die mooie momenten!
Bart
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Allereerst het allerbelangrijkste: Een dikke proficiat! Wat een geweldig schoon boeleke!!!
Dan, de foto: De scherpte en kleuren zitten goed, maar er staat nogal veel overbodig wit op. Croppen is denk ik dus de boodschap, al kan ik je nu niet direct vertellen hoe ik hem zou croppen, daar moet ik er nog eens even wat naar kijken...
Groetjes en geniet van die mooie momenten!
Bart
Dank u Bart , wat de foto betreft is al een beetje een crop het wit was nu eenmaal domienant aanwezig .
proficiat met je kleinkind, en je zal noch veeeeeel fotokes nemen,
ben noch maar pas bezig met fotograferen,maar zie wel dat het een heel mooie foto is ,
maar zou ook bijknippen, grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Gefeliciteerd met je kleinkindje en ook aan de kersverse ouders.
Voor mij moet er niet meer af. Dat kleine kindje lekker warm en veilig ingepakt in een bed dat nu nog zo groot lijkt, maar waar ze voor je het weet weer uitgegroeid zijn.
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Luc van De Lucce ??? Grootvader worden brengt wat teweeg hé ! Wil je hierbij mijn felicitaties overmaken aan zowel de ouders als aan Opa (Bompa, Opie, Peter, of wat dan ook) Vind dit een heel mooie opname van je kleinkind. Knap meelopende golving van het dekentje (zou er dus niets afdoen), goed licht en compo
Comment