Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste stapjes...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste stapjes...

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
    de eerste vind ik de beste, wel wat opletten dat het wit van de wagen niet uitbrand is.

bij de derde stoord de graffiti (waarom laat je die in kleur? zo wordt dit je onderwerp) en doordat ik de voorwielen niet zie lijkt het wat vreemd.

ps tracht in de toekomst ook te kijken naar de schaduw die op de wagen valt kan soms storen.

maar je bent zeker niet slecht bezig.

groetjes
    renske
    Bedankt voor de tips! Ga ik in de toekomst zeker op letten!

Ik heb hier na 1 dag op dit forum al heel wat bijgeleerd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      De eerste kan mij het meeste bekoren. Door dat kleurrijke voertuig geparkeerd voor een statisch historisch gebouw heeft de foto een andere demensie Opgepast, er zit nog wat kleur in de lucht ! De tweede is een geslaagde opname als souvenir te gebruiken voor je zelf De derde heeft meer diepte en insinueert hierdoor beweging. Zou bij deze er niets afcroppen en in zwart/wit behouden (mijn visie) Je maakt er werk van lees ik
      Bij de eerste foto vond ik het best mooi dat er nog wat kleur in de lucht zat. Ik heb deze foto in sepia gezet en wat aangepast zodat ik dit effect juist kreeg

Bedankt voor de tips!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glassée Bekijk bericht
        Bij de eerste foto vond ik het best mooi dat er nog wat kleur in de lucht zat. Ik heb deze foto in sepia gezet en wat aangepast zodat ik dit effect juist kreeg

Bedankt voor de tips!
        Oké maar de lucht is niet zuiver, denk door saturatie. Dus om die fout weg te werken, gewoon in zwart/wit houden ondanks dat jij het mooi vind. Kijk eens goed en denk daar maar eens over na
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
        X