Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera uitproberen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera uitproberen

Hyee,
    Sinds kort heb ik een nieuwe camera
    ik heb hem even uitgeprobeerd
    (wel al even geleden)
    Ik doe dit puur voor het plezier

Alvast bedankt voor de tips!

Re: Camera uitproberen

Foto is vrij scherp, maar hij zou mooier geweest zijn indien de "storende" zaken (stoelen, tafel, bal, etc.) er niet op stonden, of gewoon nog minder scherp waren zodat ze de aandacht niet opeisen.
    Oh, en misschien proberen om het onderwerp (in dit geval de hond) niet zo centraal op de foto te plaatsen.

mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Ik volg, behalve dat ik de ballen een meerwaarde vind.. Doet me denken aan de speelsheid van een hond

Groetjes, Kenneth.
      The camera has the ability to capture a moment in time
      and then preserve it frozen for ever
      .

Comment

Die ballen kunnen een meerwaarde zijn als ze in de onmiddellijke omgeving van de hond liggen en de hond min of meer interesse toont voor die ballen. Maar nu kijkt ie de camera in en heeft de ballen interesse in de ballen.

Ik blijf dus bij mijn eerste mening.

Maar als je dan toch de camera aan het uitproberen bent, misschien leuk om eens de spelende hond op de foto te proberen krijgen? Is in elk geval een uitdaging, het beweegt
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

te donker vooral de oogkes.
          en je vraagt om tips, zet dan effe de exif erbij, plus de gebruikte lens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zowat alles is gezegd. Wel een mooi en leuk beestje overigens!
            Goed opletten op je achtergrond dus en probeer scherp te stellen op de ogen.
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
            X