Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk hoe bedoel je ?
Twijfel jij aan het bericht dat we op het fietspad reden ?
Twijfel maar niet hoor die loopt langs deze golf slag!
toeristische Plek Ik ga straks een foto plaatsen waar je het kan zien hoe het in elkaar zit
Jammer dat je zo twijfelt !!!!
bedankt voor je reactie
TOCH gelijk maar even het fiets pad er bij gezet en daar beneden aan is het water en gisteren toen het eb was lag hij/zij daar !!
hopelijk is dit duidelijk
Wow, een super geslaagd plaatje. Het zeehondje staat er schitterend op. Het plaatje klopt helemaal, compo, scherpte, kleuren, belichting,....
'k vind het ook mooi dat jullie onmiddelijk bezorgd waren voor het diertje en actie ondernamen.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
..Bouk hoe bedoel je ?
Twijfel jij aan het bericht dat we op het fietspad reden ?
Twijfel maar niet hoor die loopt langs deze golf slag!
Jammer dat je zo twijfelt !!!!
nee hoor, als je goed leest, schrijf ik dat ik het niet snap en schrijf nergens dat ik twijfels heb bij deze opname.
grt,bouk.
Wow, een super geslaagd plaatje. Het zeehondje staat er schitterend op. Het plaatje klopt helemaal, compo, scherpte, kleuren, belichting,....
'k vind het ook mooi dat jullie onmiddelijk bezorgd waren voor het diertje en actie ondernamen.
Super dat jij dit opgemerkt heb
en bedankt voor de hele mooie reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment