Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige foto!
Het is al verbazingwekkend dat je een zeehondje zomaar tegen het lijf loopt (fietst in dit geval), maar het verbaast me nog meer dat hij/zij het precies plezant vindt om zich te laten fotograferen!
Prachtige foto!
Het is al verbazingwekkend dat je een zeehondje zomaar tegen het lijf loopt (fietst in dit geval), maar het verbaast me nog meer dat hij/zij het precies plezant vindt om zich te laten fotograferen!
ja hé het was fantastisch Ik had er nog nooit een in het echt gezien
Ik heb er wel 20 foto,s van gemaakt ook dat hij ging slapen
Die zet ik morgen neer
bedankt voor je reactie ,
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
ja hé het was fantastisch Ik had er nog nooit een in het echt gezien
Ik heb er wel 20 foto,s van gemaakt ook dat hij ging slapen
Die zet ik morgen neer
bedankt voor je reactie ,
grt,
Pimpeltje
Met het 2de ga ik volledig akkoord.
Het 1ste... Moet je 's proberen dicht in de buurt van zo'n beest te komen. Zo lief zijn die niet hoor...
Ik had een 100 mm lens bij me dus ik moest wel dicht bij sluipen
Maar aan de volgende foto kan je zien aan de streepjes dat ook hij/zij liever niet wilde dat ik dichterbij kwam
bedankt voor je reactie !!!
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment