Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De gieren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De gieren

Een 18-200 is een leuk reislensje maar bij momenten wenste ik toch groter geschut mee te hebben.
    Volgende situatie is één van die momenten.
    We zagen al een tijdje gieren cirkelen, in de verte en dan boven ons. Niemand van ons zag er toen al erg genoeg uit om als dagschotel te dienen dus moest er iets anders zijn. Plots zagen we een dood paard liggen.
    Helaas staat alles er nogal klein en ook niet zo scherp op maar het beleven van dat moment zal me toch altijd bijblijven.
    Bedankt aan de kijkers en aan de mensen die commentaar geven,
    mvg,
    Kinglouie

de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

Re: De gieren

Helaas staat alles er nogal klein en ook niet zo scherp op maar het beleven van dat moment zal me toch altijd bijblijven.
    Ik kan dit enkel beamen. Ik zou het ook geprobeerd hebben
    Op Kreta er ooit uren zitten naar kijken en proberen te filmen, puur genietend van het moment.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Kan heel goed begrijpen dat je dit moment niet wilde missen en trouwens zo onscherp zijn je foto's ook niet hoor
      prachtige foto's

grt. Ria

Comment

Over de scherpte ga ik niet oordelen.
        Wat betreft dat klein... tja, het is altijd roeien met de riemen die je hebt. En soms doet iets meer zicht op de omgeving geen slecht aan een foto. Het is maar wat een mens voor ogen heeft, hé. Wil je 'n gier beeldvullend, of wil je 'n wilde gier tonen in zijn natuurlijke habitat... Dus voor mij niet echt een probleem dat de vogeltjes er niet zo heel erg groot op staan.

mvg,
        Bart

PS: indien dit nog niet gebeurd is, dan kan je eventueel de foto's nog wat croppen? Als je genoeg megapixels hebt, dan kan dat in principe niet zo'n groot probleem zijn denk ik.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Eén en twee heel knappe opnames, zo uit de lucht geplukt en natuurlijk alsook de composities. De eerste vanwege standpunt en natuur
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            PS: indien dit nog niet gebeurd is, dan kan je eventueel de foto's nog wat croppen?
            Bart, dit is al een behoorlijke crop hoor, nog meer croppen en het ging lijken alsof ik wou censureren, al die blokjes
            Bedankt iedereen.
            mvg,
            Kinglouie
            de gustibus et coloribus non est disputandum
            Greetz, Artur Bex

Comment

Ik ga voor nummer 2. Een hele goeie!!!
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
              X