Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De loodsboot staat er prima op, maar iets te centraal imo.
Ik begrijp dat je graag de wake-golf er mee op hebt, maar een betere compo is altijd dat bij iets/iemand in beweging je meer ruimte hebt in de richting van verplaatsing.
Mag ook nog een tikkeltje verscherpt worden, maar daar zal BDsizer je in de toekomst wel bij helpen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Eerste helaas onscherp.
Tweede te centraal.
Derde iets overbelicht aan grote gebouw op achtergrond.
Je hebt er al betere afgeleverd... Sorry.
Dat staat zo vast als een huis en ik stop met dat gerommel en ga verder met mijn eerste plan !!!!
daar genoot ik meer van
bedankt voor je reactie .
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Heel belangrijke les: zorg dat het leuk blijft, je hobby en doe dus ook enkel projecten waar je fun aan beleeft...
Dat ben ik zeker van plan hoor , hier heb ik alleen stres mee opgelopen bah
Dus op naar de mooie dingen en momenten die er meer zijn dan nare !!!
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment