Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij de kleur. Een goed algemaan overzicht waar het hoofdmotief toch de bovenhand houdt Zwart/wit zit er wat over in de nabewerking, vind ik en oogt niet zo mooi Is dit aan de kanten van Westerlo ?
Voor mij de kleur. Een goed algemaan overzicht waar het hoofdmotief toch de bovenhand houdt Zwart/wit zit er wat over in de nabewerking, vind ik en oogt niet zo mooi Is dit aan de kanten van Westerlo ?
Ben ik volledig met akkoord.
De zwart/wit foto geeft mij een raar gevoel.
De kleur is wel aangenaam om naar te kijken.
een mooie omzetting kan ik wel smaken. Maar in dit geval ga ik ook voor de kleuren hoor
Je zwart/wit valt me wat te zwaar.
Maar je ziet de meningen lopen uiteen hé. Dus scoor je tweemaal
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
... maar dan vind ik de donkere delen net te donker.
Ik ga toch ook voor de kleurversie, ondanks de 'donkere' delen. De zw/w versie is me te flitsend, lijkt wel een zw/w HDR
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment