Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

somber paalhoofdje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• somber paalhoofdje

Hallo allemaal,
    Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik lees nu een aantal dagen mee en ik vind het leuk om te zien hoe iedereen op elkaars foto's reageert zonder de foto's af te kraken. Ik heb me nog nergens voorgesteld ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik dat mag doen. Ik weet dus niet of ik zomaar mijn foto mag posten. Maar goed, hier mijn foto.

ISO: 100
    Belichting: 1/100 sec.
    Diafragma: 5.6
    Brandpuntsafstand: 25mm

Bedankt,

Groetjes,
    Dema78
    Last edited by LesC; 24 januari 2011, 16:48. Reden: Afmetingen OK!
    Groetjes,
    Véronique

Re: somber paalhoofdje

opt eerste zicht goede compositie, ik zou het beeld 'in het groot' willen zien
    iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

leuk standpunt, misschien zou er bovenaan nog een stuk af mogen van de lucht. Technische punten laat ik over aan anderen om te oordelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door couple36 Bekijk bericht
        leuk standpunt, misschien zou er bovenaan nog een stuk af mogen van de lucht. Technische punten laat ik over aan anderen om te oordelen.

Eerst en vooral welkom
        Ik volg wat de lucht betreft... anders vind ikhet zeker geen slechte opname...

Groeten ,

Laurent
        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Welkom hier,

Deze foto's is waarschijnlijk genomen in Westkapelle(NL) ik meen het "hoog of laag licht" te herkennen in de duinen ?
          pitteljon.be
          The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

De foto is genomen op het strand bij Dishoek/Kaapduin. Westkapelle is niet heel ver hier vandaan.

Vaak zie je de paalhoofden gefotografeerd richting de zee en ik vond het weer eens iets anders om ze de andere kant op de schieten, met het torentje van dishoek in de duinen.

Laurent, bedankt voor je comment.
            Groetjes,
            Véronique

Comment

Ik vind de scherpte hier niet goed gekozen. Ik denk dat je scherp gesteld hebt op een van die achterste paaltjes, maar het is haast onzichtbaar zodat het nu de indruk geeft dat de gehele foto onscherp is.
              https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

[Mod-LesC]Afmetingen zijn nu in orde. Ik heb enkele posts die enkel handelden over de juiste grootte verwijderd.[/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Goed idee om dit plaatje te maken zonder zicht op zee ! Hou dit zeker in mijn achterhoofd !
                  Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
                  http://www.fotochristoph.fotopic.net/
                  Grt ,

Comment

Working...
                  X