Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe poging
Collapse
X
-
-
Re: nieuwe poging
Bommasien,
ik vermoed dat u nog niet zolang bezig bent met een computer hé ?
Verbeter me als ik fout ben.
Heeft u de opmerkingen bij de vorige toren wel gelezen ?
Waar zijn de voetjes van huidige toren, het landschapje....de omgeving.
Allé dame toon ons nou ééns dat er echt meer in zit
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
Even een reactie voor Brombeer.
Integendeel ben ik al lang vertrouwd met de pc maar ik gebruik mijn pc niet om foto's te maken. Ik zt hier in de beginnershoek voor fotografie dacht ik? Ik ben pas deze week begonnen op een cursus digitale fotografie en de eerste opdracht daar was een onbewerkte foto op de automatische stand te maken . Bij deze...., ben echter wel blij met de commentaren van de gevorderde gebruikers alhier. Ik ,kan er alleen maar wat van opsteken.
groetjesvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Hey Bommasien,
blij je te horen...
Je gedacht is juist...maar er wordt je door zoveel mensen "goede" raad gegeven en ik heb een beetje het gevoel dat je er niet veel mee doet
En let op, ik reken me ook niet bij de gevorderde gebruikers hoor. Ik moet nog enorm veel leren maar ben al blij als er iemand met verstand van zaken me wat goede tips geeft. Zo leren we allemaal een beetje van elkaar en dat maakt ons samen sterk toch...
Wat ik je zeker wil meegeven is dat de meningen die je hier soms te horen gaat krijgen zeker niet altijd zullen stroken met wat je leraar/lerares je wil bijbrengen. Maar het is nogal dikwijls zo dat theorie en praktijk een eindje uit elkaar liggen hé?
Ik zou zeggen veel foto's maken en nadien bekijken hoe je er meer zou kunnen van maken....dus....oefenen,oefenen en nog eens oefenen..
Groetjes MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Ik mis hier ook een beetje het "geheel " .... Voor mij persoonlijk zit de toren nu ook een beetje teveel verstopt achter het takkenwerk. Misschien eens kijken als je wat meer van het gebouw kan fotograferen en dan ook letten dat het niet teveel bedekt wordt door takken.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment