Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestaan draken echt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bestaan draken echt?

Foto genomen tijdens laatste bezoek aan de Zoo.

Mss nog even bijvertellen dat de foto genomen is onder beperkte lichtomstandigheden en door een glazen wand, en dat ik geen statief bij de hand had.

Langs de andere kant zijn deze beestje nogal "passief" waardoor je veel tijd hebt om de foto te maken.

Deze foto heeft geen enkele vorm van nabewerking gehad, behalve de verkleining naar 900px.

Re: Bestaan draken echt?

De omstandigheden waren niet perfect, maar toch komt de foto mij vrij geel over. Ik zou hem ook nog wat oplichten (je hebt nog plaats in je histogram rechts)
    DOF vind ik ook net iets te beperkt
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      De omstandigheden waren niet perfect, maar toch komt de foto mij vrij geel over. Ik zou hem ook nog wat oplichten (je hebt nog plaats in je histogram rechts)
      DOF vind ik ook net iets te beperkt
      mee eens, maar waarom genomen op 125mm?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Rekening gehouden met de omstandigheden (en spreek uit ervaring) heb je hier een behoorlijke opname van gemaakt. Scherpte vind ik op de juiste plaats. Kleurtoon wat aanpassen zoals hierboven beschreven
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De kleur heb je volgens mij te danken aan de aanwezige lampen in het terrarium. Het zal met het blote oog ook wel zo te zien geweest zijn denk ik? Door de beperkingen in de omgeving en het passief zijn van het onderwerp is het frontaal maken van de foto onvermijdelijk, wat ik hier wat spijtig vind. Tenzij je heel vééél tijd hebt om te wachten. Toch het proberen waard om er het beste nog uit te halen
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
          X