Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste lowkey-poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste lowkey-poging

Wat denken jullie ervan?
    In het juiste licht en op het juiste moment is alles bijzonder.
    Nikon D90 - 18-105mm f3.5-5.6 - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 -SB-600

Re: Eerste lowkey-poging

Goeie poging.

Voor mij mocht het toch nog iets wat lower key zijn. Wat mij betreft is je model nog redelijk goed belicht (behalve de haren dan), waardoor ik niet zo een sterk 'low key' gevoel heb hier. Misschien dat eens spelen met je belichting een andere sfeer/look kan creëren, maar ik ben geen expert hierin. Ik zou zeggen; een hardere en kleinere lichtbron. De achtergrond is wel al goed gelukt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
      Goeie poging.

Voor mij mocht het toch nog iets wat lower key zijn. Wat mij betreft is je model nog redelijk goed belicht (behalve de haren dan), waardoor ik niet zo een sterk 'low key' gevoel heb hier. Misschien dat eens spelen met je belichting een andere sfeer/look kan creëren, maar ik ben geen expert hierin. Ik zou zeggen; een hardere en kleinere lichtbron. De achtergrond is wel al goed gelukt.
      Ja daar zit al wat in dat ik kan ondersteunen. Volgens mij oogt je huidige foto heel mooi als je er een vierkante uitsnit van maakt, uitsnijden tot net onder de médaillon.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Wel Sofie kijk van low -of highkey daar ken ik nu de ballen van sé
        Maar had hem graag ietsje scherper gezien. Dan had hij voor mij heeeel mooi geweest

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

door de pose en belichting (schaduw) lijkt de neus nu wat groot.
          zou ook gaan voor een vierkant.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik sluit me er bij aan !!!
            en voorzichtig de bobbeltjes verwijderen op haar gelaat of is dat niet goed gezien van mij .
            Ik ben ook maar een leek hoor ik heb zojuist pukkeltjes verwijderd , een foto van een puber meisje die zich heel naar voelde toen ze zag dat ze er nog zaten
            grt,
            Pimpeltje
            PS ik bedoel het goed hoor
            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
            Pimpel

Comment

Working...
            X