Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewerking zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: bewerking zonsondergang

Bedankt iedereen voor alle reactie's, ook van negatieve reactie kan ik leren Dat was mijn doel toen ik hier naar binnen gestapt ben. Bij deze altijd het onderschrift van plaatwerker in gedachten
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.
    @ Gr, smaken verschillen en gelukkig maar. Bij deze bewerking kwam ik blok te zitten, ik wou toch wel iets zachter gaan maar vond DE oplossing niet. Deze heeft u mij aangereikt op een schoteltje. Van harte bedankt daar voor, ik ben gekomen waar ik wou nu.
    @ Tini
    Waarom heb je hem zo zwaar bewerkt? Bewerken is leuk, maar het moet je foto beter maken en dat is bij deze bewerking niet het geval.
    Foto's maken is voor mij leuk en ik probeer er ook beter in te worden. Er schort nog veel aan de opnames. Bewerken is voor mij zuiver voor het plezier dat ik er aan heb. Verstand op nul zetten en spelen zoals een kind kan spelen, fantasie de vrije loop laten en kijken wat er uit de bus kan komen.
    Mocht iedereen gezien hebben wat ik bij het maken van het origineel uitgespookt heb, iedereen ligt hier in een deuk van het lachen. Ik wist nog niet eens hoe ik mijn flits moest uitschakelen en het gras was overbelicht tot en met
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Voor mij ook de originele

grt. Ria

Comment

Hey,

Waarom al dat werk steken in die nabewerkingen ???

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar voor mij foto n°2

De rest is echt mijnen dada niet maar...: De gustibus non est disputandum

Per varios usus artem experientia fecit (Oefening baart kunst).

Groeten,

Laurent
        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

moet kunnen
          mvg,
          eddy
          Smaken verschillen

Comment

ik vind de bewerkte vet hard, mij kan dit wel bekoren, het lijkt als of het op een grof gekalte muur staat, ik volg de reactie van G.R. ivm het strand, je hebt vermoedelijk voor de updat de twee beelden overmekaar gezet en geblend? als je nu het strand in de laag van de bewerkte foto weg poetst bijft er enkel nog het strand van je originele en dat heeft dat witte zo niet en zou volgens mij nog wat beter zijn.

maar je doet er mee wat je wil hoor, maak ze zoals jij ze het mooiste vind het zijn tenslotte jouw beelden.

groetjes
            renske

Comment

Renske ik doe een poging in die richting.
              het lijkt als of het op een grof gekalte muur staat
              Ik vraag mij af, mocht het origineel er niet bijgestaan hebben of ik de kijkers zo om de tuin zou kunnen leiden hebben.

Waarom al dat werk steken in die nabewerkingen ???
              Dat is geen werk voor mij maar zuivere fun. Werken is voor mij pas de foto zelf beter maken zonder dat het opvalt en daar knelt mijn schoentje soms wel eens.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
              X