Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verliefd koppeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verliefd koppeltje

Eens iets anders dan een verliefd koppeltje op een bankje:

Foto is op geen enkele manier bewerkt geweest, alleen is de lange zijde terug gebracht tot 900px.

thx for the comments

A+

Update, rekening houdend met opmerkingen.

Last edited by Angel Ice; 31 januari 2011, 18:43.

Re: Verliefd koppeltje

Ze hebben daar blijkbaar al veel "vuilere" manieren gehad.

Ik vind het een goeie

Groeten ,

Laurent
    We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Een mooi idee, enkel jammer dat de foto niet heel scherp is (tenzij dat natuurlijk aan het scherm ligt van de pc waarop ik momenteel werk).
      Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Angel Ice Bekijk bericht

Foto is op geen enkele manier bewerkt geweest, alleen is de lange zijde terug gebracht tot 900px.

thx for the comments

A+
        Heb je de foto niet verscherpt (+-10%) na het verkleinen, ik denk dat daar het schoentje knelt qua scherpte. Verder zou ik het contrast een klein tikje opschroeven, niet te veel maar net genoeg .
        Leuke en originele foto mijn idee .

grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Je moet het maar zien hé, heel goed gezien, technisch mag je van mij geen comment verwachten.
          groetjes
          Renée

Comment

Knap gezien, wel niet bij ons gemaakt? Vogeltjes hier nog niet gezien van daar de vraag.
            Inderdaad iets minder scherp geworden.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Leuke foto en ja vogels worden blijkbaar ook verliefd

grt Ria

Comment

A+ Dit zou een klasse foto zijn indien wat scherper en iets meer contrast Sterk van kleurtoon, goede compo, romantisch sfeertje, inhoud met ludieke achtergrond, mooi mooi mooi maar... Eens proberen
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Verliefd? Ik weet het nog niet zo een, twee, drie. Het lijkt me dat ze behoorlijk het schijt
                  aan elkaar hebben.
                  Wel een mooie foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    A+ Dit zou een klasse foto zijn indien wat scherper en iets meer contrast Sterk van kleurtoon, goede compo, romantisch sfeertje, inhoud met ludieke achtergrond, mooi mooi mooi
                    Absoluut mee eens
                    Bekijk eens het origineel, qua scherpte; misschien ook iets verloren gegaan bij het verkleinen.
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje
                      Knap gezien, wel niet bij ons gemaakt?
                      Foto tijdje geleden genomen in Planckendael. September denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door G.R.
                      Dit zou een klasse foto zijn indien wat scherper en iets meer contrast
                      Tenzij ik me vergis zaten de vogeltjes achter kippendraad. Daar zou een gedeelte van de scherpte verloren kunnen zijn. Volgende keer nog eens proberen.

Mss een domme vraag, maar hoe krijg ik meer contrast in een foto?

Bedankt voor alle commentaren.

A+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Angel Ice Bekijk bericht
                        Foto tijdje geleden genomen in Planckendael. September denk ik.

Tenzij ik me vergis zaten de vogeltjes achter kippendraad. Daar zou een gedeelte van de scherpte verloren kunnen zijn. Volgende keer nog eens proberen.

Mss een domme vraag, maar hoe krijg ik meer contrast in een foto?

Bedankt voor alle commentaren.

A+
                        Er zijn geen domme vragen Angel, alleen domme antwoorden ! Ik wist al waar hij was opgenomen (niet alles vertellen) en de draad heb je knap doorprikt (weggewerkt). Contrast staat normaal gezien bij bewerkingsprogramma's onder hetzelfde woord "contrast". Door naar de + te verschuiven krijg je dus meer contrast in je beeld. Kan ook in cijfers uitgedrukt worden, dan hoger cijfer = meer contrast. Niet overdrijven, goed kijken en in de hand houden tot het goed zit ! Probeer maar
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Er zijn geen domme vragen Angel, alleen domme antwoorden ! Ik wist al waar hij was opgenomen (niet alles vertellen) en de draad heb je knap doorprikt (weggewerkt). Contrast staat normaal gezien bij bewerkingsprogramma's onder hetzelfde woord "contrast". Door naar de + te verschuiven krijg je dus meer contrast in je beeld. Kan ook in cijfers uitgedrukt worden, dan hoger cijfer = meer contrast. Niet overdrijven, goed kijken en in de hand houden tot het goed zit ! Probeer maar
                          Dank u. Zal er eens werk van maken.

Comment

Working...
                          X