Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Voor mij kan dit beter met wat meer aandacht tijdens het maken. Ik mis een voetje en de vingertjes in beeld om een heel persoontje te kunnen zien. Ik denk te dicht bij het kind gestaan en rechtop blijven staan. Enkele stappen naar achteren en een lager standpunt hadden volgens mij een ander beeld kunnen geven. Ook het harde flitslicht werpt te harde schaduwen. Gelukkig heb je het model vast dagelijks ter beschikking om het uit te proberen.
Niet dat ik zo een krak ben
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Qua handjes en voetjes volg ik Anaïsje. Qua standpunt vind ik het niet bepaald storend, omdat het kindje op de grond lìgt en als je dan een iets hoger standpunt inneemt (zoals hier het geval) wordt dat enkel nog versterkt.
Qua belichting zou ze gelijk kunnen hebben, maar ik ben niet zo thuis in flitslicht dus hier onthoud ik me dan me
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment