Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brabo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Brabo

Het is maar een experiment, wat ik afgelopen maandag fotografeerde. Puur tegen het licht in. De zon scheen wel niet, maar heb een beetje gespeeld met het licht..
    [IMG][/IMG]
    Last edited by BenHak; 19 januari 2011, 22:31.

Re: Brabo

Brabo staat er wel klaar en duidelijk op, vind ik wel heel mooi tegen die lichte achtergrond

grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenHak Bekijk bericht
      ........ De zon scheen wel niet.
      dan vind ik dit heel knap gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je hebt er een speciale foto van gemaakt Je gaat nogal te keer man, ik heb er al drie van u zien passeren ! Laat aan de anderen ook nog iets hé
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Goed om een vroegere hobby terug op te kunnen nemen.
          Net doordat er geen wolken aan de hemel staan komt je Brabo goed uit de verf.
          De achtergrond ziet op mijn scherm er wel wat rozig uit.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Goed om een vroegere hobby terug op te kunnen nemen.
            Net doordat er geen wolken aan de hemel staan komt je Brabo goed uit de verf.
            De achtergrond ziet op mijn scherm er wel wat rozig uit.
            Ja, dat klopt van dat roze..Het viel mij ook op later. Maar, ik heb wat tegen het licht met de sluitertijd gespeeld(weet nog steeds niet hoe ik het heb gedaan..). Dit vond ik de mooiste, die andere kregen wel de grijze lucht, maar dan viel Brabo weer bijna van zijn voetstuk doordat hij wat donkerder uitviel.. Maar ik ben allang blij met de recensie hoor, waarvoor heel hartelijk dank. Nu alleen nog oppassen dat het geen 'te' grote verslaving wordt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Je hebt er een speciale foto van gemaakt Je gaat nogal te keer man, ik heb er al drie van u zien passeren ! Laat aan de anderen ook nog iets hé
              Heb je gelijk in, moet nog wat overblijven voor hun natuurlijk.. Maar, ik ben zo hebberig! 't Het zal lastig worden...Wat kom ik hier mooie foto's tegen zeg, wooow

Comment

Working...
              X