Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is maar een experiment, wat ik afgelopen maandag fotografeerde. Puur tegen het licht in. De zon scheen wel niet, maar heb een beetje gespeeld met het licht..
[IMG][/IMG]
Goed om een vroegere hobby terug op te kunnen nemen.
Net doordat er geen wolken aan de hemel staan komt je Brabo goed uit de verf.
De achtergrond ziet op mijn scherm er wel wat rozig uit.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Goed om een vroegere hobby terug op te kunnen nemen.
Net doordat er geen wolken aan de hemel staan komt je Brabo goed uit de verf.
De achtergrond ziet op mijn scherm er wel wat rozig uit.
Ja, dat klopt van dat roze..Het viel mij ook op later. Maar, ik heb wat tegen het licht met de sluitertijd gespeeld(weet nog steeds niet hoe ik het heb gedaan..). Dit vond ik de mooiste, die andere kregen wel de grijze lucht, maar dan viel Brabo weer bijna van zijn voetstuk doordat hij wat donkerder uitviel.. Maar ik ben allang blij met de recensie hoor, waarvoor heel hartelijk dank. Nu alleen nog oppassen dat het geen 'te' grote verslaving wordt...
Je hebt er een speciale foto van gemaakt Je gaat nogal te keer man, ik heb er al drie van u zien passeren ! Laat aan de anderen ook nog iets hé
Heb je gelijk in, moet nog wat overblijven voor hun natuurlijk.. Maar, ik ben zo hebberig! 't Het zal lastig worden...Wat kom ik hier mooie foto's tegen zeg, wooow
Comment