Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik in beeld?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ben ik in beeld?

    Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk bericht
    Mercikes, gene foto van Biebel ben wel nieuwschierig
    Zal eens een poging ondernemen om haar te fotograferen, als ik haar wakker krijg natuurlijk

    grt. Ria

    Comment


    • #17
      Re: Ben ik in beeld?

      Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
      Zal eens een poging ondernemen om haar te fotograferen, als ik haar wakker krijg natuurlijk

      grt. Ria
      Eigen aan witte katten,heel de dag slapen

      Comment


      • #18
        Re: Ben ik in beeld?

        De laatste foto vind ik de allermooiste!

        Comment


        • #19
          Re: Ben ik in beeld?

          Voor mij de eerste De derde is wel speels maar doet het net niet.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #20
            Re: Ben ik in beeld?

            Iedereen bedankt voor het kijken, sorry dat het altijd mijn katten zijn maar ze zijn mijn trouwe modellen en mijn vrouwke ook natuurlijk.

            Comment


            • #21
              Re: Ben ik in beeld?

              hier ook wat te beperkte dof, scherpte zit ook niet echt lekker, maar je bent goed op weg dus dat komt vast goed!!
              goe bezig!
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #22
                Re: Ben ik in beeld?

                Wanneer je witte partijen fotografeerd moet je een beetje overbelichten.
                Doordat de computer denkt dat wit gelijk is aan veel licht, gaat hij onderbelichten en allerlei bewerkingen toepassen waardoor wit geen wit meer is. Dat zie je goed wanneer sneeuw wordt gefotografeerd. Oplossing, je laat uw toestel enkele stops overbelichten, naargelang de omstandigheden, waardoor je toch de juiste belichting hebt.

                Foto 1 ietsjes oplichten en je hebt voor mij een geweldige foto. Scherpte op de juiste plaats en de beperkte Dof een pluspunt. Het standpunt iets onder de poes is ook een pluspunt

                Foto 2 Idem maar daar vind ik de stand van de kop niet geweldig.

                Foto 3 zou ik een stuk croppen. Vermijd ook dat het neusje in de schaduw zit. Bijlichten met alles wat maar licht weerkaatst. vraag eventueel hulp.

                In vergelijking met je andere foto's, dag en nacht verschil . je hebt daar een schoon model.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #23
                  Re: Ben ik in beeld?

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Wanneer je witte partijen fotografeerd moet je een beetje overbelichten.
                  Doordat de computer denkt dat wit gelijk is aan veel licht, gaat hij onderbelichten en allerlei bewerkingen toepassen waardoor wit geen wit meer is. Dat zie je goed wanneer sneeuw wordt gefotografeerd. Oplossing, je laat uw toestel enkele stops overbelichten, naargelang de omstandigheden, waardoor je toch de juiste belichting hebt.

                  Foto 1 ietsjes oplichten en je hebt voor mij een geweldige foto. Scherpte op de juiste plaats en de beperkte Dof een pluspunt. Het standpunt iets onder de poes is ook een pluspunt

                  Foto 2 Idem maar daar vind ik de stand van de kop niet geweldig.

                  Foto 3 zou ik een stuk croppen. Vermijd ook dat het neusje in de schaduw zit. Bijlichten met alles wat maar licht weerkaatst. vraag eventueel hulp.

                  In vergelijking met je andere foto's, dag en nacht verschil . je hebt daar een schoon model.
                  Robby BB
                  Nogmaals bedankt voor uw reactie,uitleg en tips

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ben ik in beeld?

                    De kleurenfoto is de beste voor mij
                    Heel mooie poes...
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment

                    Working...
                    X