Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (4)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op kantoor (4)

Camerastandpunt en gebruik van groothoek dik ok voor mij
    In de reeks passend, doch als foto op zich denk ik hier sneller aan een studente dan aan iemand op kantoor.

Grtz,
    Kurt

Comment

Voor deze heb je een andere keuze gemaakt dan het klassieke plaatje.
      Ik stoor mij er in ieder geval niet aan dus .
      Op naar de volgende.

Comment

Aha, nr. 4... We blijven volgen...
        Deze keer niet veel kantoor te zien. Wel een juffrouw druk aan het werk in het kantoor.
        Goed vastgelegd/omgezet in zwart/wit.
        Zit al klaar voor de volgende opname.

Comment

nr.4!! maar dan heb ik nr.3 gemist, vlug eens kijken. Groothoek vind ik zeker niet storen in die opname, vind het zelfs heel leuk, maar ik vind dat ze toch een heel klein beetje te krap in het kader zit, ondanks haar slanke gestalte

grt. Ria

Comment

Ben deze nummer 4 al een paar keer komen bekijken .... We zijn het zo gewoon om portretten anders te zien, dat ik wat moeite heb met dit groothoekportret .... Ik vind het wel goed om eens af te wijken van het normale, maar door die groothoek krijg je toch wat vervorming ... Nu komt deze dame bij mij over als iemand met een wat te groot hoofd en dan te kleine armen .... Als ik uit de reeks mag kiezen, zijn momenteel 2 en 3 mijn favorieten ....
            Toch interessant hoe we hier met zijn allen over deze " reeks" onze mening geven.
            Op naar 5.
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

het camera standpunt in samen spraak met het gebruik van grootgoek kan me best bekoren. waar je vorige post een mooi lichtwerk was ,is het bij deze wat minder, het boek krijgt meer licht dan de persoon waardoor deze wat te kort komt.

groetjes
              renske

Comment

Allemaal mooie maar eerlijke commentaren en dat vind ik als auteur een positieve ervaring en weet deze dan ook ten zeerste te waarderen. Een psychologisch en sociaal diploma voor beginnershoek
                Een oprechte "merci" aan allen
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

mocht iets meer contrast in voor mij, maar kvind het leuk hoe ze serieus probeert te werken maar toch een glimlach niet kan onderdrukken
                  groetjes
                  hilde

Comment

Working...
                  X