Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blij als een kind

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blij als een kind

    heb deze in vrij moeilijke omstandigheden genomen en is mischien technisch niet zo goed maar wou jullie toch laten meegenieten van deze (voor mij) fantastiche blik



    waar is de tijd dat we zelf nog zo konden genieten van de dingen
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

  • #2
    Re: Blij als een kind

    't Is inderdaad niet de beste foto op "technisch" vlak,
    maar de blik maakt de foto af natuurlijk...
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

    Comment


    • #3
      Re: Blij als een kind

      het was daar nogal donker en ben een beetje aan het experimeteren geweest met iso waarden en zo, dan zonder flits dan met flits
      als ge het niet probeert kunt ge het ni leren ook ni he
      Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

      Comment


      • #4
        Re: Blij als een kind

        als ge het niet probeert kunt ge het ni leren ook ni he
        Dat is volgens mij een waarheid als een koe.
        Het gezichtje van het kind met die stralende oogjes vol vreugde zijn het maken meer dan waard. Met de juiste instellingen gevonden had deze veel beter kunnen worden, nu zit je met het harde flitslicht verveeld.
        Je hebt toch een goed aandenken van het moment gemaakt om hem later van te laten genieten.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Blij als een kind

          Plezante foto.

          Tip, je zou het flitslicht wat kunne verzachten door een wit papiertje voor je flits te houden.

          Comment


          • #6
            Re: Blij als een kind

            het is de bedoeling om mij nog een exteren flits aan te schaffen omdat die blijkbaar toch beter te regelen zijn maar tis het budged he
            Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

            Comment


            • #7
              Re: Blij als een kind

              mooie foto waar het plezier uitstraalt ,licht en flitsen is een van de moeilijkste onderdelen van foto's nemen denk ik

              grtjes

              Comment

              Working...
              X