Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als je de moed laat zakken is alles voorbij. Als je iets graag doet moet je er voor gaan ook al kost het tijd en moeite Het kikkerperspectief vind ik geslaagd maar er schort wat in of rond je foto. Die vignettering is dat een bewuste keuze ? Kan soms mooi zijn doch hier is het motief daarmee verstoord (kleur)
Leuke perspectief foto, zou een stukje van de onderkant knippen zodat het hoofd er niet meer opstaat, en de lucht is wat overbelicht.
Nu ben ik zelf even goed een beginner dus ben ik wel nieuwschierig of het mogelijk zou zijn om de lucht wat donkerder te krijgen zonder dat de foto te donker gaat worden. Misschien volgende keer je sluitertijd iets korter instellen ? ^_^
Wat die vignettering inhoud zou ik niet kunnen zeggen, ben namelijk nog zolang niet bezig met fotografie om al de termen te kennen.
Heb gewoon de kleur een beetje aangepast dat is alles
Digifot, ik wil je graag helpen hoor. In elke hoek merk je een verdonkering, deze is blauw van tint en dat blauw gaat mee in je hoofdmotief. Of wel heb je dit zelf in een nabewerking gecreëerd ofwel heb je een slechte lens ? De lucht kan je inderdaad verdonkeren zonder de rest te raken, dit kan je bekomen met één of ander bewerkingsprogramma
Ja oke ga dat eens moeten bekijken en zoeken ben namelijk nog niet zo bekend met al die programma's
Wat mijn lens betreft dit is een kit-lens van sony 18-55
Comment