Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (3)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op kantoor (3)

Knappe foto, zoals mijn voorgangers ook al aangehaald hebben, maar ik vind het dan weer minder dat de dame naar de lens kijkt.
    Indien ze naar haar telefoon zou gekeken hebben had voor mij de totaalplaat zeer knap geweest.

Vind het een beetje jammer dat dit het voor mij tempert, maar je weet dat ik het steeds zeg zoals ik het vind en zie hé

Laat de volgende maar komen zou ik zeggen

Grtz,
    Kurt

Comment

Typisch de houding van een "telefoondame " .... telefoneren, kijken en wellicht ook nog luisteren naar iets dat gezegd wordt in haar omgeving .... Zo komt de pose alvast bij mij toch over. En de bureau, 't ja die staat er inderdaad op zoals hij is en waarbij de dame zich wellicht het best voelt ...
      In het lezen van je titel was ik wat slordig en las ik " Licht werkt " ... Toen dacht ik, inderdaad het invallend licht heeft hier zijn werk gedaan ... de foto genomen op een zonnig momentje.
      Ik ben al benieuwd naar de volgende ....
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

een knappe gr
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Alweer een knappe foto.

Ik denk dat het kadertje niet scheef staat, maar dat het een gevolg is van de perspectief en de hoek waaruit de foto is getrokken, denk ik

Vele groeten

Laurent
          We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Heel knap een prachtig plaatje

Mvg
            Spogy
            Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
              Knappe foto, zoals mijn voorgangers ook al aangehaald hebben, maar ik vind het dan weer minder dat de dame naar de lens kijkt.
              Indien ze naar haar telefoon zou gekeken hebben had voor mij de totaalplaat zeer knap geweest.

Vind het een beetje jammer dat dit het voor mij tempert, maar je weet dat ik het steeds zeg zoals ik het vind en zie hé

Laat de volgende maar komen zou ik zeggen

Grtz,
              Kurt
              Je hoeft niks jammer te vinden, ieder zijn visie. Ik geef ook steeds mijn eerlijke mening.
              Bedankt Kurt

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
              Typisch de houding van een "telefoondame " .... telefoneren, kijken en wellicht ook nog luisteren naar iets dat gezegd wordt in haar omgeving .... Zo komt de pose alvast bij mij toch over. En de bureau, 't ja die staat er inderdaad op zoals hij is en waarbij de dame zich wellicht het best voelt ...
              In het lezen van je titel was ik wat slordig en las ik " Licht werkt " ... Toen dacht ik, inderdaad het invallend licht heeft hier zijn werk gedaan ... de foto genomen op een zonnig momentje.
              Ik ben al benieuwd naar de volgende ....
              groeten,
              deka
              Dat heb je heel goed doorgrond. De titel, inderdaad is niet bedoeld op het werk zelf. Probeer aan de titels van mijn foto's ook een inhoud te geven, even doordenken
              Bedankt voor je commentaar Deka
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Palac, Laurent en Spogy, fijn voor het passeren en jullie reacties

Comment

We blijven volgen ...
                  Het reeksje begint stilletjes aan een mooie vorm te krijgen

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  G.R.

als nieuwkomer op dit forum is het niet zo makkelijk om zinvolle commentaren te geven op andermans werk. Alvorens je subtiel tracht mensen te wijzen op zaken die niet goed overkomen (of die niet goed zijn) vind ik dat je al meer in huis moet hebben dan T.S. Toch zeker op technisch vlak. (Ik weet het er zijn ook mensen die dat terecht of ten onrechte van zichzelf denken.) Of die de juiste boodschap geweldig ongenuanceerd brengen. Wees gerust, als ik sommige werkjes op dit forum bekijk voel ik me geweldig nederig....ben dan ook amateur en moet er mijn boterham niet mee verdienen. (Als we er maar fun in hebben)
                  Je tot op heden geplaatste serie op kantoor lijkt me fototechnisch gezien meer dan dik in orde. (Waarmee ik zeker niet wil bedoelen dat ik meer in huis heb dan jij in tegendeel. Ik bedoel, voor zover ik ze kan/mag beoordelen ik er niets zinnigs zou kunnen aan toevoegen)
                  Behoudens ik slecht kijk zijn de drie foto's genomen met natuurlijk licht. Wat op zich al niet evident is in een kantoorruimte. Dus qua contrast, belichting en scherpte vind ik deze foto's toppie. De inhoud daarentegen heeft zeker meer te maken met een doelstelling. Ik twijfel er dan ook niet aan met zulke foto's dat je deze ruim haalt.
                  De eerste spreekt me minder aan wegens het effect over de dame. Een soortgelijk effect bekwam ik dertig jaar geleden door een glasplaat met vaseline ingesmeerd in verschillende diktes tussen de vergroter en het papier te houden.
                  Hoogstwaarschijnlijk past deze foto perfect in je beoogde doel maar ik denk dat daar al genoeg over gezegd is.
                  Persoonlijk denk ik dat het feit dat je ze mondjesmaat (één foto per dag) toont, onrecht doet aan het prachtig werk. Dat ze inderdaad hun volle waarde behalen in een tentoonstelling.
                  En ik vind zeker buiten het fototechnische dat het gevoelsmatige bij het bekijken van een foto even belangrijk, zo niet nog belangrijker is.
                  Enfin, veel blablabla om te zeggen dat ze mooi zijn.
                  (Vandaar....brombeer )

Groetjes
                  Marc
                  Wijze woorden

greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

Comment

Ik vind dit een hele mooi, zeer spontaan! Mooi lichtinval.
                    Knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
                      Het leven zoals het is, rommel, scheve kadertjes, lichtomstandigheden

gewoon eerlijke fotografie
                      Ik volg. Beste van de 4 ook. Ik ben benieuwd hoe de reeks verder gaat .
                      Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Een echte actie foto, je ziet onmiddellijk dat deze dame met 1000 en 1 dingen bezig is

grt. Ria

Comment

Inderdaad een goede in de reeks.

Ivm de titel; staat dat computerscherm wel aan?

Comment

Ik denk er net zo over hoor G.R.
                            Heel mooi en zacht bijna diffuus achtig
                            grt,
                            Pimpeltje
                            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                            Pimpel

Comment

Hallo, foto was al wat weggezakt vandaar mijn late "thanks giving" aan allen voor de fijne reacties

Comment

leuk vastgelegd
                                groetjes
                                hilde

Comment

Working...
                                X