Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste fotos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste fotos

Heb onlangs nieuw toestel gekocht : Nikon D90 - 18-105 VR (+analoge NIKKOR 35-135) - dit zijn zo mijn eerste foto's, graag wat kommentaar - ben ik goed bezig??? Alle begin is moeilijk (zéér moeilijk)

Last edited by Porkypig2011; 17 januari 2011, 21:40. Reden: upload fotos mislukt

Re: Mijn eerste fotos

euh, ik zie spijtig genoeg geen foto
    grtjs

Comment

Je kan de nodige info vinden op het forum hoe het moet, ik kom later nog eens kijken
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik laad mijn foto's eerst op met picturepush.com. 900 langste zijde max 500kb
        daarna op de foto klikken. deze verschijnt dan in het groot. de link onder de foto kopieëren en plakken op "afbeelding invoegen" op belgium digital. Zie wel dat je maar een keer http/: hebt...

Ben benieuwd
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Re: Mijn eerste fotos met nieuwe Nikon D90 (graag reaktie)

Heb het ondertussen gevonden bedankt voor de uitleg...

Amateur in spé....

Comment

Nu zie ik je foto's wel maar ze zijn nog te groot vrees ik. Er is een testhoekje voorzien waar je in alle rust kan proberen om het onder de knie te krijgen.
            Ook zal je moeten kiezen welke je wil behouden nu en welke later plaatsen.
            Er zijn regeltjes ivm aantal foto's en aantal posten. Het sticky helpt je er achter te komen
            Zo te zien niet slecht
            Last edited by Anaisje; 17 januari 2011, 20:46. Reden: testhoekje vermelden
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment