Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
@ rosie
er zijn geen stomme vragen alleeen stomme antwoorden
het is een bewerking met ps 6 dus al een tiental jaar oud het moet dus ook nu met de sc kunnen de achtergrond is wel een reclameaffiche en niet bewerkt hopelijk is dit geen stom antwoord @bouk had inderdaad beter geweest 'k heb het indertijd niet zo opgemerkt bedankt voor het kijken en reageren
vrgrt vos
Heel leuk, de foto op zich ook
Wat ik hier zou proberen is de twee helften dichter naar elkaar brengen. Oor aan oor ongeveer, zo staan de ogen van de affiche minder ver uit elkaar en is het vervelende stukje haar in het midden weg.
Mocht je een update kunnen en willen maken zou ik graag zien of het verschil zou uitmaken zo.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Heel leuk, de foto op zich ook
Wat ik hier zou proberen is de twee helften dichter naar elkaar brengen. Oor aan oor ongeveer, zo staan de ogen van de affiche minder ver uit elkaar en is het vervelende stukje haar in het midden weg.
Mocht je een update kunnen en willen maken zou ik graag zien of het verschil zou uitmaken zo.
Comment