Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ruist er door het ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat ruist er door het ....

Hierbij een serietje van drie. Het beestje zat zodanig ver dat ik niet anders kon dan croppen.
    Foto 2 heeft wat last van bewegingsonscherpte. Maar hij was dan ook ontzettend vlug. Gezien de volle zon uit zat en het onderwerp in de schaduw was zijn er wel een paar uitgebrande plekjes. Wou hem u toch niet onthouden...
    1.
    2.
    3.

Bedankt om te kijken.

Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Re: Wat ruist er door het ....

Amai,

Rappe vogel en rappe brombeer .

Right moment on the right place....

Er zit inderdaad wel een beetje onscherpte in .... maar dat moeten we er maar bij nemen vind ik. Mooie serie !!!

Groeten,
    Laurent
    Last edited by Barkingfangio; 17 januari 2011, 12:49. Reden: Herstelling schrijffout
    We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

mooi , heel mooi als je zoiets kunt vastleggen
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Sublieme serie Die kleine onscherpte in de tweede is te wijten aan het verrassingseffect, bedoel : je bent geconcentreerd op je onderwerp en als een schicht gebeurt er iets waardoor je zelf even schrikt en er bewegingsonscherpte ontstaat
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Altijd leuk om naar zo'n foto's te kijken.

grtjs

Comment

Leuke reeks om te zien , wat beter kan heb je reeds zelf al aangehaald.
            Met welke lens heb je gewerkt als ik vragen mag en hoever zat je van de reiger verwijderd?

grts
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Iedereen bedankt voor de replieken.

@ G.R. je zit er waarschijnlijk boven op. Maar 't was datte of niets hebben, het ging zo razendvlug.

@ Edje C: De reiger zat in openbaar natuurpark (Ossemeersen-Gent) aan de overzijde van een oude Leie-arm. Aangezien je op de paden moet blijven lag er nog een stuk weide tussen de Leie-arm en de oever aan onze zijde. Ik schat dat de reiger een 25 à 30 meter verwijderd van mij aan het vissen was.
              De gebruikte lens is een Canon EF 100-400mm F4,5-5,6 L IS USM.

Groetjes
              Marc

Comment

Ik zie die voegel (reiger) graag maar niet bij thuis, heeft al de helft van mijn visbestand opgesoupeerd, maar wil niet zeggen dat het geen mooie foto's zijn verre van goed gedaan
                groeten
                Renée

Comment

en hoeveel uren en dagen heb je daar gezeten totdat je dit kon vastleggen
                  Mooie reeks

grt. Ria

Comment

Ik fotografeer ook graag vogeltjes en zou zo tekenen om de zelfde reeks te kunnen maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                      en hoeveel uren en dagen heb je daar gezeten totdat je dit kon vastleggen
                      Mooie reeks

grt. Ria
                      Dan had je gelachen hé
                      Tijdens een bepaalde periode van het jaar zitten er daar wel 20 van die beesten op een kluitje. Dit was tijdens een wandelingetje en heeft hoop en al een drietal minuutjes geduurd. Door de afstand voelde hij zich helemaal niet gehinderd.

@ Reneé: Ja, het zijn nu éénmaal viseters hé. Veel erger vind ik het als ze een koy van een € 1500,00 spietsen en hem dan moeten laten gaan wegens te zwaar. De reiger hebben we nooit gezien maar zijn slachtoffer wel....(dit was in een tuinvijvercentrum)

Bedankt aan allen.

Marc
                      Last edited by Brombeer; 18 januari 2011, 05:29.

Comment

buiten ttopic
                        er waren er wel een paar bij hoor niet dat ze al 1500euro kosten maar ze waren toch al ongeveer 30 cm, alle dagen komt hij op het dak zitten wachten tot hij of zij zijn slag kan slaan, zie ze liever aan de leie zitten
                        Grtn
                        Renée

Comment

Working...
                        X