Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op kantoor (2)

[QUOTE=Edje C;2975236]Hey Raymond,

Vind het best wel een aardige foto, het zijn wel drukke bureau's maar deze foto geeft de soms chaotische sfeer goed samen .

Vind het nochthans ordelijke bureau's op mijn werk zijn sommige bureau's gewoon mesthopen
    Ik vind het een prachtige foto , door het standpunt is het niet meer een foto v.e. bureau maar een kunstwerkje

grt. Ria

Comment

Aha! Een vervolg op de kantoor reeks.
      Krijg een volledig "De Collega's" gevoel bij deze foto. Enkel Jomme Dockx & Co ontbreken nog. De personen op de foto moeten er allemaal opstaan om het plaatje compleet te maken. Die horen nu eenmaal in een kantoor.
      Inderdaad de witte stapeltjes papier op het randje van overbelichting.
      Ben benieuwd naar de volgende.
      Groeten,
      Stefan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
        Stemt wel tot nadenken dit plaatje.
        Aangezien het hier om een realityreeks gaat zal er vooraf
        wel overleg geweest zijn wat kon en niet.
        Over het plaatje zelf.
        De 2 wachtende personen versterken dit beeld in mijn opinie.
        Misschien moest hier wel de anonimiteit van deze personen
        gewaarborgd worden,in dat geval is hier dan op het juiste moment afgedrukt.
        Dus ( maar kan er ook totaal naast zitten natuurlijk )
        Een correcte redenering ! Dit maakte het zo boeiend en uitdagend. Steeds bij de les zijn en toch de mensen proberen in hun bezigheden te betrappen. Sommigen hadden een voorkeurtje, sommigen hadden bezwaren en dit alles uit de hand zonder lichtinstallatie !!!

Aan iedereen, zeer hartelijke dank voor de interesse en de opvolging
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Inderdaad misschien een beetje te rustig en te ordelijk. Maar daar kun je als fotograaf niet veel aan doen zonder die mensen kwaad te maken.

Dit beeld heeft ook iets voyeuristisch; je kijkt van boven toe hoe de mensen hun werk doen en dit wordt versterkt door het kader (dat vanuit elk hoekpunt opgebouwd wordt).

Een mooie. Nu ben ik benieuwd naar de rest.

Comment

hoe langer ik er naar kijk, hoe beter hij wordt, als je hem in een oogopslag bekijkt lijkt hij o zo fout maar eens je goed blijft kijken onwaakt het lang verhaal van deze foto en blijkt alles te kloppen.
            het lijkt mss raar maar ik vind hem mooi van kleur omzetting, heel veel verschillende grijzen of hoe moet ik het zeggen.

groetjes
            renke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
              hoe langer ik er naar kijk, hoe beter hij wordt, als je hem in een oogopslag bekijkt lijkt hij o zo fout maar eens je goed blijft kijken onwaakt het lang verhaal van deze foto en blijkt alles te kloppen.
              het lijkt mss raar maar ik vind hem mooi van kleur omzetting, heel veel verschillende grijzen of hoe moet ik het zeggen.

groetjes
              renke
              Een foto zou je in feite moeten bestuderen, ik noem dat in dialoog gaan, dan komt er heel wat naar boven zoals het verhaal achter de foto en de kleur bijvoorbeeld zoals jij dat hier mooi omschrijft. Evenzo kan hij in waarde minderen natuurlijk.

Renske en Mich, ook beiden bedankt

Comment

Foto geeft me een nostagisch gevoel.

Uit de tijd dat de flexplek nog niet was uitgevonden. Eigen foto op het bureau. Geen dockingstation, maar een echte monitor. Calimero op de kast. Eigen plantjes in plaats van leaseplanten die je zelf niet eens water mag geven. Gewonnen bekers op de kast. Heerlijk !

Jan

Comment

Beter laat dan nooit en knappe studie van de foto. Bedankt Jan

Comment

het eerste wat ik voelde bij deze foto was het 9 to 5 gevoel (dolly parton ) raar he ,soms krijg je dat als je naar iets kijkt of hoort dat eerste gevoel
                    ik vind het werkelijke heel mooi weergegeven ,hoewel ik de werkelijkheid van bureelwerk niet ken ik werk (niet zit ) nl in de bouwsector en daar zijn geen bureaustoelen en pc's zou saai zijn voor mij!!

Comment

Oprecht bedankt om je op visite te hebben Bopatje

Comment

geeft een echt maandaggevoel
                        groetjes
                        hilde

Comment

Working...
                        X