Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zeer sprekende subtitel.
ik had denk ik wel gewacht tot die twee mensen rechts weg waren.
in mijn ogen geven die geen meerwaarde.
voor de rest een ijzersterke plaat die bij veel mensen op deze zondagavond een maandag-gevoel zal opwekken (i'm one of them)
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Vind het best wel een aardige foto, het zijn wel drukke bureau's maar deze foto geeft de soms chaotische sfeer goed samen .
Zwart-wit werkt hier wel leuk, wel jammer van de plaat rechts bovenaan voor de man zijn gezicht. Opletten met overbelichting, je zit hier aan het randje van .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
GR,
Deze foto spreekt me ook wel aan. Knap gekozen standpunt om een "zenuwcentrum" weer te geven ( van boven uit cfr de zenuwen ).
Persoonlijk vind ik dan dat de twee personen aan de deur er wel mogen opstaan en vooral de dame in actie ... Deze geeft me een beetje het jachtige gevoel dat er kan heersen in een "zenuwcentrum".
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Weer een mooie, doet me aan iets denken maar weet niet wat. Misschien weet ik het morgen weer.
De man rechts had er inderdaad beter niet gestaan omdat het gezicht ontbreekt.
zeer sprekende subtitel.
ik had denk ik wel gewacht tot die twee mensen rechts weg waren.
in mijn ogen geven die geen meerwaarde.
voor de rest een ijzersterke plaat die bij veel mensen op deze zondagavond een maandag-gevoel zal opwekken (i'm one of them)
groetjes
Laten we opletten met dit of dat eraf ! Dit is reality - het portretteren van de zaak en zijn mensen met daaraan verbonden een tentoonstelling. Een selectie daarvan wil ik aan jullie tonen. Ik had nog liever meer volk in beweging gezien in deze opname !
Dank Martijn, jij was de eerste
Vind het best wel een aardige foto, het zijn wel drukke bureau's maar deze foto geeft de soms chaotische sfeer goed samen .
Zwart-wit werkt hier wel leuk, wel jammer van de plaat rechts bovenaan voor de man zijn gezicht. Opletten met overbelichting, je zit hier aan het randje van .
grtjs
Lees hierboven, en misschien gelukkig dat zijn gelaat niet in beeld komt ?! Geen probleem wat het wit betreft, het komt hier zo over maar alle foto's zijn wel correct hoor.
Edje bedankt voor je reactie
Stemt wel tot nadenken dit plaatje.
Aangezien het hier om een realityreeks gaat zal er vooraf
wel overleg geweest zijn wat kon en niet.
Over het plaatje zelf.
De 2 wachtende personen versterken dit beeld in mijn opinie.
Misschien moest hier wel de anonimiteit van deze personen
gewaarborgd worden,in dat geval is hier dan op het juiste moment afgedrukt.
Dus ( maar kan er ook totaal naast zitten natuurlijk )
Wat mij hier opvalt is de haast steriele look van dit 'zenuwcentrum'.
In volle actie ziet mijn bureau (en van mijn collega's) er nooit zo geordend uit hoor
Zo legt deze foto voor mij perfect de link naar een overheidsdienst (waar ze tijd genoeg hebben/maken om alles steeds netjes te houden doorheen de werkdag).
Goed dat die 2 mensen er bij op staan imo. Zo krijgt de subtitel toch nog een beetje draagkracht.
Ben alvast benieuwd naar de volgende uit deze reeks.
Misschien inderdaad beter dat de rechtse persoon onherkenbaar is..... maar komt toch een beetje raar over.
Anders vind ik het wel knap....en een goede weergave van .... een loket van een gemeentebestuur ??? (Twee die werken, twee die rondlopen en loket is onbemand .... ) Voor dat er iemand op zijn paard springt.... DIT IS MAAR EEN GRAPJE HOOR !!!
Groeten,
Laurent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
Comment