Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zee, strand, duinen... en rust.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zee, strand, duinen... en rust.

ben best wel te vinden voor de compo, maar het is zeer spijtig dat er nergens een scherpte in de foto zit en dat is jammer. Mss nog eens terug gaan en opnieuw proberen

greetz
    Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

Comment

Het zou leuk zijn moest het pad meer rechts liggen.
      Zo zou het een diagonaal in het beeld brengen.
      De foto is onscherp.
      Ik zou het pad zelf scherp laten en de rest onscherp
      Voor de rest vind ik het een mooie foto!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ankie Bekijk bericht
        'k weet het, dat heb ik ook gezien, toen ik de foto op BD zag. Daarvoor toen ik het kleine formaat op mijn scherm zag, was me dit eigenlijk nog niet opgevallen.

foutje van de fotograaf.

Merci voor de reactie
        Ankie ALTIJD oppassen met foto's te bekijken op kleine schermpjes, daar lijken ze meestal scherp doch op ware grootte kan je al eens lelijk schrikken inzake scherpte. Dat is ook de reden waarom sommige foto's bij het afprinten onscherp zijn. Steeds testen op 100% op je computerscherm alvorens ... je weet wel 't Is je vergeven met een rondje voor ons allen ben je er vanaf
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          't Is je vergeven met een rondje voor ons allen ben je er vanaf
          oef, da valt nog mee, maar 17 reacties, da rondje kan ik nog wel betalen

Comment

Hey,

Ik ben ook wel in voor een rondje.... we tracteren wel allemaal terug...

Wedden dat we erna die "kleine" onscherpe van de foto niet meer opmerken...

Ik begin al water in de mond te krijgen ...

Ik vind het wel een zeer mooie compositie... en mooie kleuren

Wat de onscherpte betreft: ik denk dat je op +/- 1 m voor u hebt scherpgesteld (Nog voor die horizontale takken links)op het zand en waarschijnlijk met een grote opening(klein F- getal) en grote sluitersnelheid waardoor je niets van D.O.F. hebt en de gehele foto onscherp is. ('t Is een beetje gissen aangezien de Exif gegevens ontbreken.)

Tot een volgende post ,

Laurent
            We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Working...
            X