Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij de eerste qua kleuren maar misschien iets minder fel verscherpen.
De update die je er an hebt gepost mist de punch die we in de eerste wel terug vinden.
De tweede foto is ook een hele leuke en zit op bijna alle vlakken goed.
Een mooi duo'tje dus!
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
De update is inderdaad niet zo mooi van kleur als de eerste plaatsing van de foto
De eerste is qua kleur beter, iets minder verscherpen zoals reeds aangegeven zou het beste zijn
Groeten
Renée
Foto's zijn wel goed, maar ben echt geen fan van uw kaders
Dat geeft niets hoor , ik doe het ook bijna niet maar deze foto,s vind ik echt om in een kadertje te plaatsen ( voor mij zelf natuurlijk )
bedankt voor de reactie ,
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
De update is inderdaad niet zo mooi van kleur als de eerste plaatsing van de foto
De eerste is qua kleur beter, iets minder verscherpen zoals reeds aangegeven zou het beste zijn
Groeten
Renée
Dank je wel Renée ik ga beter opletten op deze dingen , maar ik heb gezien dat jij ook heel handig ben met PS, net zoals een paar andere die mij ook helpen
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment